محسن رضایی:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان متعلق به همه کشور است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه نهادها باید احساس تکلیف کنند و بدانند که این پروژه تنها متعلق به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیست و به همه استان خوزستان و بلکه کشور تعلق دارد.
کد خبر: ۳۵۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ - 14August 2019

مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس خوزستان متعلق به همه کشور است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست صمیمی و هم اندیشی برای محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان با حضور سردار سرلشکر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن ارائه گزارشی از روند پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در اهواز اظهار داشت: به لطف خدا و برکت خون شهدا و البته همت همه مسئولان استان توانستیم هر چند با وقفه‌ای طولانی ولی این مطالبه برحق جامعه رزمندگان استان و کشور را آغاز کنیم و هم اکنون نیز به مرز 25 درصد رشد فیزیکی رسیده‌ایم.

وی افزود: همه نهادهای استان باید پای کار بیایند تا وقفه‌ای در پروژه بوجود نیاید چون آنقدر طی سالهای گذشته در مورد ساخت این مرکز تعلل صورت گرفته که از نظر مردم شهید‌پرور خوزستان، هیچ بهانه‌ایی پذیرفتنی نیست.

در ادامه نیز «مهدی رحیمی» از مهندسین فنی و عمرانی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گزارشی از چگونگی ساخت مرکز فرهنگی، موزه و ساختمان های جانبی ارائه داد و روند پیشرفت کار را با توجه به گرمای شدید استان، مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها