عیدی دادن شهید «مختاربند» به رزمندگان فاطمیون + فیلم

شهید مختاربند از شهدای مدافع حرم ایرانی بود که در کنار رزمندگان فاطمیون به دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه پرداخت.
کد خبر: ۳۵۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 13August 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز رسانه‌ای فاطمیون به مناسبت عید قربان فیلمی از حضور نیروهای فاطمیون در سوریه و عیدی دادن شهید حمید مختاربند به آنان در سال 93 را منتشر کرد.

عیدی دادن شهید مختاربند به رزمندگان فاطمیون+ فیلم

شهید حاج حمید مختاربند متولد ۱۳۳۵ در شوشتر بود. وی در طول دفاع مقدس و بعد از آن مسئولیت‌های مختلفی از جمله فرمانده عملیات و فرمانده محور در تیپ امام حسن(ع)، فرماندهی سپاه شوش و جانشین فرماندهی سپاه شوشتر و مسوول ستاد تیپ حضرت حجت را عهده دار شد.

تلاش‌های مخلصانه و خدمت صادقانه او در سال‌های دفاع مقدس باعث شد به مسوول تحقیق و بازرسی و بعد از آن به معاونت لجستیک لشکر هفت ولی عصر اهواز منصوب شود.

حساسیت و دقت او در استفاده از بیت المال باعث شد مدیریت شعب بانک انصار استان خوزستان به مدت پنج سال و سپس مدیریت شعب استان قم به مدت ۱۰ سال به وی داده شود که تا زمان بازنشستگی در این پست باقی ماند. شهید مختاربند همزمان ملبس به لباس مقدس خادمان حضرت معصومه (س) نیز بود.

با شروع حمله تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم ناموس اهل بیت به این کشور رفت و از آنجا که در امور مالی و پشتیبانی تبحر داشت معاونت مالی و پشتیانی قرارگاه به وی واگذار شد در حالیکه شرط کرده بود هنگام عملیات دوشادوش رزمندگان فاطمیون توفیق مبارزه و جهاد را نیز داشته باشد.

شهید حمید مختاربند از سرمایه‌های عظیم انسانی و از تربیت شدگان مکتب امام حسین (ع) بود که عاشورایی زیست و عاشورایی شهید شد. این یادگار هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ در منطقه قنیطره سوریه، نزدیک به بلندی‌های جولان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار