برگزاری مراسم بزرگداشت «علی تفضلیان» در قم

مراسم بزرگداشت «علی تفضلیان» هنرمند انقلاب و دفاع مقدس جمعه شب در قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ - 10August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت اولین شب درگذشت «علی تفضلیان» معلم دلسوز، چهره ورزشی و هنرمند انقلاب و دفاع مقدس، با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از معلمان، ورزشکاران، هنرمندان و پیشکسوتان هنر نمایش انقلاب و دفاع مقدس و برخی چهره‌های سینمایی کشور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بلوار صدوق قم برگزار شد.
 
زنده یاد علی تفضلیان از معلمان بازنشسته بود که علاوه بر خدمت موثر در عرصه تعلیم و تربیت، یادگار‌های ماندگاری را در صحنه ورزش و هنر نمایش از خود به جای گذاشته است؛ در دوران قبل از پیروزی انقلاب، اجرای نمایش «مسلم بن عقیل» موجب جریان سازی هنر ارزشی در قم و کل کشور و گرویدن هنرمندان به نقش آفرینی در نمایش‌های ارزشی و انقلابی شد.
 
مرحوم تفضلیان همچنین با آماده سازی نمایش‌هایی پیرامون شهدا و دفاع مقدس، حضور هنری اثربخشی در جبهه‌ها و در میان رزمندگان اسلام داشته است.
 
این هنرمند ارزشی انقلاب و دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمیل بیماری دار فانی وداع گفت و پیکر وی عصر جمعه همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، از خانه بسکتبال شهید رضاییان قم تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار