پیام استاندار قم به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد؛

خبرنگاران شایسته ارزشمندترین تکریم هستند

استاندار قم با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: قشر فرهیخته خبرنگار همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.
کد خبر: ۳۵۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 08August 2019

خبرنگاران شایسته ارزشمندترین تکریم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، در پیام بهرام سرمست استاندار قم به مناسبت روز خبرنگار آمده است: روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریف و زحمتکشی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه بشری را فراهم می‌آورند.

در این پیام اضافه شده است: روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی‌ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می‌شوند.

در این پیام خاطرنشان شده است: قشر فرهیخته‌ای که به پاس حرمت و قداست قلم و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش و ساعی استان قم، تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن عزیز اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها