سردار حق‌طلب:

قریب به 20 هزار یادواره سالانه در کشور برگزار می‌شود

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری قریب به 20 هزار یادواره سالانه در کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ - 07August 2019

قریب به 20 هزار یادواره سالانه در کشور برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «احمد حق‌طلب» مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج عصر امروز در حاشیه مراسم عملیات رزمی موشکی سطح به سطح در روستای کیاسر بهشهر در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد شهدا، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با گذشت بیش از 30 سال از دفاع مقدس هر ساله به واسطه بصیرتی که دارند با برگزاری یادواره‌های شهدا در سراسر کشور یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارند.

وی از برگزاری قریب به 20 هزار یادواره در سراسر کشور خبر داد و گفت: مردم به صورت خودجوش در این یادواره‌ها علاوه بر ادای احترام به شهدا، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، جهت اعتلای نظام و حفاظت از انقلاب و پیروی از ولی امر مسلمین با شهدا عهد و پیمان مجدد می‌بندند.

سردار حق‌طلب برگزاری یادواره‌ها را راه انتقال فرهنگ متعالی و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دانست و گفت: سند محکم تأثیرپذیری از این فرهنگ آمادگی هزاران جوان برای نبرد با داعش بوده و نشان دهنده این است که یادواره‌ها توانست فرهنگ را به نسل امروز منتقل کند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری جوانان با رفتار و پوشش و نوع صحبت کردن دوران دفاع مقدس نیز ثمره این یادواره‌هاست، عنوان کرد: بعضی از این یادواره‌ها ویژگی‌های خاصی دارند که شاخص بوده و مانند بیست و دومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر به یک ساعت و یک نصفه روز اکتفا نمی‌شود و با اجرای برنامه‌های بصیرت افزا سه چهار روز بسیار هنرمندانه انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در این رزمایش هنرمندانه توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می‌شود و این برنامه قوت قلبی برای مردم می‌شود.

وی افزود: در این مراسم جوانان این روستا با طراحی زیبا، دقیق و اثرگذار بخشی از توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی را در ساقط کردن پهپاد بسیار پیشرفته آمریکایی به نمایش گذاشته‌اند که یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ متعالی و ادامه راه شهدا در سایه سربازی ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار