خادمیاران رضوی البرز مفتخر به دریافت مدال «خادم الشهدا» شدند

اولین جلسه تخصصی کانون «شهدای» خادمیاران رضوی دفتر آستان قدس رضوی استان البرز در محل سالن اجتماعات امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ - 07August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، عصر امروز اولین جلسه تخصصی کانون «شهدای» خادمیاران رضوی دفتر آستان قدس رضوی استان البرز در محل سالن اجتماعات امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد.

در این نشست خادمیاران «خادم الشهدا» در شاخه‌های تخصصی تقسیم بندی شدند و وظایف هر گروه در برنامه های سرکشی از خانواده معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای والامقام مدافع حرم، رسیدگی به مسائل و مشکلات، امور تحصیلی و ازدواج فرزندان شهدا، ساخت کلیپ و فیلم کوتاه از زندگی شهدا و ده‌ها برنامه‌ی متنوع دیگر با محوریت خانواده شهدای والامقام استان البرز تعیین شد‌.

در حاشیه این نشست «مهدی قاضی خانی» مسئول خادمیاران رضوی استان البرز ضمن ابراز خرسندی از فعال شدن این کانون در سطح استان البرز وظایف خادمیاران را در قبال خون شهدا و آرامش خانواده های آنان خاطر‌نشان ساخت و اظهار امیدواری کرد که خادمیاران رضوی «خادم الشهدا» با توسل به حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) وظایف خود را در راستای اهداف این کانون به خوبی به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار