به‌مناسبت روز خبرنگار4/ امیر فهمیده:

خبرنگاران، سربازان پیشرو جنگ نرم و اطلاع رسانی درست هستند

امیر فهمیده با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران، سربازان پیشرو جنگ نرم و اطلاع رسانی درست و صحیح هستند.
کد خبر: ۳۵۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 07August 2019

خبرنگاران، سربازان پیشرو جنگ نرم و اطلاع رسانی درست و صحیح هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران «خبرگزاری دفاع مقدس» پیش از ظهر امروز امیر محمد فهمیده، جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سید مجید هاشمی دانا مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس با حضور در محل خبرگزاری از خبرنگاران این مجموعه تقدیر کردند.

در ابتدای این جلسه خبرنگاران «خبرگزاری دفاع مقدس»به بیان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه، سردار هاشمی دانا با تبریک روز خبرنگار یاد شهید صارمی شهید، رهبر و شهدای خبرنگار هواپیمایی سی ۱۳۰ را گرامی داشت و درک و فهم فرهنگی در کنار تخصص را لازمه نگاه مسوولان به کار خبرنگاران دانست.

امیر فهمیده نیز با بیان سخنانی، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس و شهید صارمی به همه اصحاب رسانه این روز را تبریک گفت و اظهار داشت: امروز شاهدیم کشور در اوج قدرت خود در منطقه و فرامنطقه حرفی برای گفتن دارد و با وجود قدرت نمایی ابرقدرت‌ها کشور به سمت پیشرفت در حرکت است.

وی با یادی از شهید امیر سرتیپ عباس واعظی روابط عمومی و تبلیغات ارتش که در سانحه هوایی سی ۱۳۰ به شهادت رسید گفت: من مدتی با شهید واعظی هم‌دوره بودم بود و جا دارد از پاکی و خلوص همه افرادی که در این صحنه ارزشی و پرچمدار پیامرسانی انقلاب و دفاع مقدس کار می کنند تشکر کنیم. خبرنگاران، سربازان پیشرو جنگ نرم و اطلاع رسانی درست و صحیح هستند.

امیر فهمیده تصریح کرد: در بحث دفاع مقدس و نهضت مقاومت هرچه داریم از دفاع مقدس داریم که ثمره آن اقتدار هر روزه ماست. خبرگزاری دفاع مقدس رسالت بزرگ دفاع مقدس و مقاومت را برعهده دارد. این رسالتی بسیار ارزشمند است که خبرنگاران این حوزه با خانواده شهدا، رزمنده‌ها و افرادی که در دفاع مقدس و دفاع از نظام نقش داشتند سر و کار دارید و لذا کار شما مقدس  و بسیار ارزشمند است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان بیان کرد: از همه نیروهای مسلح و از هر ایرانی که دغدغه اقتدار و امنیت ایران را دارد می‌خواهیم به خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان مرجعی قابل وثوق درحوزه دفاع مقدس توجه ویژه داشته باشند و از مطالب مفید این رسانه استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها