بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

رسانه‌ها با پیشرفت تکنولوژی می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کنند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ - 07August 2019

رسانه ها با پیشرفت تکنولوژی می توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بی‌تردید بزرگداشت مناسبت‌های ملّی و انقلابی، مرهون همراهی و همکاری صادقانه، صمیمانه و جانانه اصحاب رسانه و جراید و خبرنگاران محترم در امر اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و ترغیب مناسب و به موقع مردم و انعکاس شایسته، هوشمندانه و گسترده درمسیر شناخت مفاهیم و اندیشه‌های بلند انقلاب است.

رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس نیز تلاش‌های زیادی داشتند و امروز هم این مسئولیت روی دوش اصحاب رسانه است که با پیشرفت تکنولوژی می توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کنند و با درج خاطرات رزمندگان و تشریح عملیات‌های غرور‌آفرین دفاع مقدس این مهم میسر خواهد بود تا افتخارات رزمندگان بدون تحریف به نسل‌های آینده منتقل شود.

در حال حاضر پس از ۳۰ سال از پایان جنگ، کوله باری از خاطرات دفاع مقدس بجا مانده است و هر کسی می تواند با تلاش خود این گنجینه را از دفاع مقدس استخراج کند و بهترین روش برای استخراج این گنجینه از طریق زبان هنر و همچنین رسانه‌هاست.

اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس در صحنه‌های نبرد اتفاقات ارزشمندی را انعکاس دادند و همچنین در اطلاع رسانی در خصوص جذب کمک‌های مردمی برای جبهه ها فعالیت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار