انتصابات جدید در پلیس پایتخت

طی مراسمی، معاون هماهنگ کننده، فرمانده یگان امداد و روسای دفتر و مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت معرفی شدند.
کد خبر: ۳۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳ - 07December 2014

انتصابات جدید در پلیس پایتخت

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، عصر روز گذشته، در حاشیه جلسه شورای فرماندهان فاتب که با حضور سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس پایتخت برگزار شد؛ از زحمات سردار "هداوند" فرمانده سابق یگان امداد، "سعید سعید فر" رئیس مرکز اطلاع رسانی، تقدیر و سرهنگ "محسن ایزدخواه پیما" به عنوان فرمانده جدید یگان امداد و سرهنگ "داود اصغریان" به سمت رئیس مرکز اطلاع رسانی این فرماندهی منصوب شدند.

همچنین در احکامی جداگانه سردار "هداوند" معاون هماهنگ کننده و "سعید سعیدفر" به عنوان رئیس دفتر تهران بزرگ معرفی شدند.

سردار ساجدینیا، هدف از برگزاری این جلسه را تجلیل و تقدیر از همکارانی دانست که طی سالهای گذشته و هم اکنون خدمات شایستهای به شهروندان و جامعه ارائه کرده و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشتهاند و اکنون مسئولیت دیگری را به عهده گرفته اند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای سردار "هداوند" فرمانده سابق یگان امداد تهران بزرگ، گفت: با توجه به ماهیت یگان امداد که نیروی عملیاتی است، وی با خدمات و اقدامات ارزشمند خود نقش بسزایی در ارتقاء ضریب احساس امنیت شهروندان ایفا کرد و امیدواریم در سمت معاون هماهنگ کننده تهران بزرگ نیز موفق باشند.

ساجدی نیا در ادامه سرهنگ "محسن ایزد خواه پیما" را به عنوان فرمانده یگان امداد تهران بزرگ معرفی و با اشاره به سوابق کاری وی، گفت:این افسر فرهیخته و با تجربه پلیس تهران بزرگ در گذشته در تمامی امور محوله موفق بوده و امیدواریم در ادامه نیز این روند را طی کند.

رئیس پلیس پایتخت همچنین از "سعید سعیدفر" رئیس پیشین اطلاع رسانی تهران بزرگ تقدیر و خاطرنشان کرد: وی در حوزه اطلاع رسانی و کمک به ایجاد و تداوم امنیت روانی سالم پایتخت نشینان و تنویر افکار عمومی جامعه موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و ان شاءالله در مسئولیت جدید نیز همانند گذشته منشاء اثرات خیر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها