مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خبرنگاران جوان بدانند که جنگ نرم، مهم‌تر و پیچیده‌تر از جنگ سخت است

سردار محمد علی پور گفت: نسل امروز باید بدانند که جنگ نرم، سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ فیزیکی است، لذا خبرنگاران جوان و البته انقلابی ما هشیار باشند که بعنوان افسران این جنگ بهترین عملکرد را داشته باشند.
کد خبر: ۳۵۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ - 05August 2019

خبرنگاران جوان ما بدانند که جنگ نرم، مهم تر و پیچیده تر از جنگ سخت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پیامی روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای کشور و زحمت‌کشان عرصه خبر در خوزستان تبریک گفت.

وی در پیام خود آورده است:

هفدهم مرداد در تقویم ملی کشورمان بعنوان روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید«محمود صارمی» نامگذاری شده است؛ این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب اندیشه و قلم تشکر و قدردانی شود.

این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم استان خوزستان ( پایتخت دفاع مقدس ) تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم که همه این قشر تاثیر گذار بتوانند در انجام رسالت زینبی شان همچون گذشته، موفق عمل کنند.

نسل ما در دوره ای وارد جنگ ناخواسته ای شد که دشمنان قسم خورده نظام به مرزهایمان تحمیل کردند و به لطف خدا و تدابیر رهبری و ایمان و اخلاص جوانان کشور توانستیم از این جنگ فیزیکی و سخت با سربلندی بیرون بیاییم اما نسل امروز باید بدانند که جنگ نرم، سخت تر و پیچیده تر از جنگ فیزیکی است فلذا خبرنگاران عزیز و جوان و البته انقلابی ما هشیار باشند که بعنوان افسران این جنگ بهترین عملکرد را داشته باشند.

در پایان لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه فعالان بخش فرهنگی رسانه ها و خصوصا جامعه ی رسانه ای حوزه دفاع مقدس که در انعکاس اخبار و دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت سعی فراوان داشته و دارند، اعلام  و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امیدوارم هر روز پیش از پیش شاهد افتخارات و پیروزی های افسران جنگ نرم کشورم در رسانه های دنیا باشم.

محمد علی پور

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار