قدردانی از حمایت‌های فرمانده ناجا در راستای پیشبرد اهداف سازمان محیط زیست

رئیس سازمان محیط زیست کشور از فرمانده ناجا برای پشتیبانی و حمایت از اهداف این سازمان قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 05August 2019

قدردانی از حمایت‌های فرمانده ناجا در راستای پیشبرد اهداف سازمان محیط زیستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «عیسی کلانتری» رئیس سازمان محیط زیست کشور و در نشست با فرمانده ناجا، اظهار داشت: صمیمانه از حمایت و پشتیبانی‌های سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا و سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا از محیط بانان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به وظیفه خطیر محیط‌بانان در صیانت از محیط زیست کشور، ادامه داد: سه هزار و 500 نیروی سازمان محیط زیست در نقش «محیط بان» مسئولیت صیانت از منابع طبیعی و محیط زیستی کشور را بر عهده دارند.

رئیس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: محیط‌بانان با جان و دل از محیط زیست کشور حفاظت می‌کنند؛ اما باید بدانیم صیانت از این سرمایه‌های ملی وظیفه همه مردم است و باید با رویکرد‌های اجتماعی و فرهنگی، جمعیت ایران را «سفیران صیانت از محیط زیست» کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت وجود «زمین پاک»، خاطرنشان کرد: باید برای داشتن «هوای پاک»  نیز تلاش کنیم؛ متأسفانه به دلیل بی‌توجهی به این مهم شاهد معضلات محیط زیستی هستیم به‌طوری‌که در تیرماه امسال شاهد 11 روز هوای آلوده بودیم.

در این نشست صمیمانه «عیسی کلانتری» رئیس سازمان محیط زیست کشور، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سردار «احمد نوریان» سخنگو و معاون اجتماعی ناجا، سردار «مجید» رئیس پلیس فتا ناجا، سردار «امیرحسین یاوری» معاون تربیت و آموزش ناجا، سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا، سرهنگ «محبت خانی» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، جمعی از محیط بانان سازمان محیط زیست کشور و ... حضور داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها