امام جمعه بروجرد:

تحریم وزیر امور خارجه، نشانه ضعف و شکست دشمن است

حجت‌الاسلام سید علی حسینی گفت: تحریم وزیر امور خارجه، نشانه ضعف، بی‌منطقی و شکست دشمن است.
کد خبر: ۳۵۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 02August 2019

تحریم وزیر امور خارجه، نشان دهنده ضعف و شکست دشمن است

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط آمریکا اظهار داشت: این اقدام نشان دهنده ضعف و شکست دشمن است و گویای این است که کسی که منطق ندارد این گونه تحریم هایی را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: ما هیچ گاه آغاز کننده جنگ نیستیم اما اگر کسی بخواهد با ما جنگ کند در برابر او خواهیم ایستاد و از ارزشها، اسلام و کشور دفاع می کنیم و دشمن را شکست می دهیم.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: همان طور که پهپاد آمریکایی را نابود کردیم و با این اقدام، دشمن میخ کوب شد قطعا هر کسی که دست از پا خطا کند پاسخی سخت به او خواهیم داد.

به گفته وی امروز دشمن وحشت زده شده و توان مقابله با ملت ایران را ندارد چرا که کشور ما یک کشور مقتدر در دنیاست و اگر دشمن دست از پا خطا کند با رزمندگان غیور اسلام طرف است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) افزود: خانواده حضرت علی(ع) یک خانواده ممتاز و الگویی برای خانواده هاست چرا که در این خانواده چهار معصوم وجود داشت و همه خانواده به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: زنان و دختران از حضرت زهرا(س) و مردان از حضرت علی(ع) و فرزندان وی الگو بگیرند و با الگویی از این بزرگواران به سعادت و خوشبختی خواهند رسید.

خطیب جمعه بروجرد با تاکید بر ازدواج آسان افزود: امروزه متاسفانه مهریه های سنگین و جهیزیه های زیاد، مانعی برای ازدواج جوانان شده و باید برنامه ریزی و اقداماتی صورت گیرد که جوانان با ساده زیستی و الگو گیری از زندگی ائمه اطهار(ع) با محبت زندگی های خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به 17 مرداد سالروز شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری ااسلامی ایران در مزار شریف گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار و این رسالت خبرنگاری امانتدار باشند، مشکلات و پیشرفت ها را با هم بیان کنند و در ارائه گزارشهای خود از افراد کارشناس استفاده کنند و راهکار حل مشکلات را بیان کنند تا اخبار و گزارش های آنها موثر باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ضرورت مهارت آموزش جوانان گفت: جوانان با کسب مهارت لازم به دنبال کارهای تولیدی باشند که در این راستا بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلات سبک می تواند حمایت های لازم را از جوانان داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار