سردار کارگر:

دفاع مقدس یک الگوی زیبا و جاودان در تاریخ ملت ایران است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه هرکسی که عاشق وطن خود است باید به دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن افتخار کند، گفت: دفاع مقدس یک مُدل و الگوی زیبا و جاودان در تاریخ ملت ایران است.
کد خبر: ۳۵۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ - 31July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که عصر امروز در محل سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد، ضمن اشاره به نکات مثبت عملکرد مدیران استان‌ها در طول سال 97، اظهار داشت: مدیران استان‌ها باید از موانع پیش رو عبور کنند و از مشکلات هراسی نداشته باشند. 

سردار کارگر گفت: در راه جهاد فی‌سبیل‌الله و راه سیدالشهدا (ع) باید با عشق و علاقه حرکت کرد و به نیابت از شهدای والامقام در راه آن‌ها گام برداشت و همیشه باید در مقابل مشکلات به شهدا و به ویژه شهدای گمنام توسل کرد و از آن‌ها یاری خواست.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نایب حضرت صاحب الزمان (عج) است و ایشان به ما دستور دادند که باید تلاشمان را در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صد برابر برسانیم و این مهم جز با تلاش شبانه‌روزی و روحیه جهادی میسر نخواهد شد.

سردار کارگر با اشاره به این موضوع که کار کردن در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس و برای شهدا هرگز خستگی ندارد، تصریح کرد: خداوند متعال به ما نعمت سلامتی و انرژی داده است و بالاتر از آن توفیق خدمت به انقلاب اسلامی و شهدا را به ما عنایت فرموده، پس تلاش در راه اعتلای این ارزش‌های والا بهترین راه شکرگذاری برای این نعمت‌هاست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مراکز فرهنگی دفاع مقدس را زیارتگاه و عبادتگاه عاشقان شهدا خواند و گفت: هرکسی که عاشق وطن خود است باید به دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن افتخار کند. زیرا این یک مدل و الگوی زیبا و جاودان در تاریخ ملت ایران است و خالق این روحیه عظیم در قلب حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

در این همایش مدیران کل استان‌های البرز، قزوین، تهران، گیلان، مازندران و گلستان به ارائه گزارش عملکرد سالانه خود پرداختند و معاونت‌ها و مسئولان سازمان‌های زیر مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز راهکارهای لازم را در خصوص تسهیل اجرای فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار