برگزاری یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر

بیست و دومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر از 12 تا 17 مرداد همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ - 30July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، بیست و دومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر از شنبه 12 تا پنج‌شنبه 17 مرداد به مدت شش روز همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، افتتاحیه این یادواره با عنوان «سرآمد روزگار» از ساعت 4:30 روز شنبه 12 مرداد در زیارتگاه شهدای روستای سفیدچاه لرما برگزار می‌شود.

«جهاد بی‌پایان» عنوان برنامه‌ای است که در راستای بزرگداشت خانواده‌های شهدا روز یکشنبه 13 مرداد از ساعت 17 الی 19 در حومه روستای کیاسر برگزار می‌شود.

همچنین روز دوشنبه 14 مرداد همزمان با سومین روز از هفته برگزاری یادواره شهدای کیاسر، برنامه‌ای با عنوان «نسل‌های رشید» ویژه برنامه زنان در اسلام و انقلاب از ساعت 17 الی 19 در اطراف روستای کیاسر برگزار می‌شود.

سه‌شنبه 15 مرداد از ساعت 14 الی 20 برنامه‌ای با عنوان «میدان کارزار» با محوریت جهاد مردمی در میدان کارزار فرهنگی در مسیر سه کیلومتری پل تا روستا برگزار خواهد شد.

همچنین از سوی ستاد این یادواره اجرای برنامه‌ای با عنوان «سطح به سطح» با موضوع عملیات رزمی و موشکی در روز چهارشنبه 16 مرداد از ساعت 17 الی 20 در اطراف روستای کیاسر برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه این مراسم هفتگی، با عنوان بیست و دومین یادواره شهدای روستای کیاسر، پنج‌شنبه 17 مرداد از ساعت 10 صبح الی 14 بعد از ظهر در این روستا برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها