گام دوم/ رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش تأکید کرد؛

ضرورت ترسیم زندگی شهدای سرباز برای جوانان در گام دوم انقلاب

امیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» گفت: سربازان الگوی ما در جامعه هستند که در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید زندگی شهدای سرباز دفاع مقدس را ترسیم و به نسل جوان معرفی کنیم که این امر یک لازمه اساسی بوده و باید مورد توجه واقع شود.
کد خبر: ۳۵۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 29July 2019

ضرورت ترسیم زندگی شهدای سرباز برای جوانان در گام دوم انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، امیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امروز (دوشنبه) در دیدار با خانواده‌های ۲ شهید سرباز ارتش در اردبیل، اظهار داشت: هم‌افزایی لازمه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است و در این زمینه باید تمام سعی و اهتمام خود را برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باید به‌کار گیریم.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم دیدار با خانواده‌های شهدای معزز، گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای والامقام و دیدار با آن‌ها، برای ما یک اولویت اساسی است که باید این امر مهم مورد توجه واقع شود و در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش بیان کرد: سربازان الگوی ما در جامعه هستند که در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید زندگی شهدای سرباز دفاع مقدس را ترسیم و به نسل جوان معرفی کنیم و این امر یک لازمه اساسی بوده و باید مورد توجه واقع شود.

امیر «فولادی» تصریح کرد: سربازان وطن با حماسه‌آفرینی در میدان تا پای جان جنگیده و برای رسیدن به اهداف والای مقدس انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند که این موضوع یک واقعیت انکارناپذیر است که فرماندهان جنگ نیز به خاطر حضور سربازان در میدان آسوده هستند.

وی بیان کرد: ما داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام و خانواده‌های عزیزی هستیم که درس ایثار و شجاعت را سرمشق زندگی همه ما کرده‌اند و این مهم در جامعه باید به یک امر نهادینه و فراگیر تبدیل شود به گونه‌ای که نسل جوان و امروزی نیز قدم در مسیر و اهداف شهدای والامقام بگذارند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار