امام جمعه بجنورد:

شکست هیمنه و هیبت انگلستان نتیجه مقاومت نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری گفت: شکست هیمنه و هیبت انگلستان نتیجه مقاومت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ - 26July 2019

تنگه هرمز برای دشمنان، تنگه ترمز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «اسدالله جعفری» امام جمعه موقت  بجنورد امروز در آیین نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: پنج مرداد سالروز عملیات مرصاد است که بعد از پذیرش قطعنامه دشمن اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: دشمن با توهم اینکه امام (ره) قطعنامه را از سر ناچاری پذیرفته است و مردم پشت امام نیستند به مرزهای کشور حمله کرد و توسط سازمان منافقین در 32 تیم قصد داشت ظرف مدت سه‌روز در تهران باشد اما در عملیات مرصاد 2500 نفر از نیروهای دشمن به هلاکت رسیدند و سازمان منافقین نیز در عملیات مرصاد شکست خورد.

جعفری در ادامه سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی را گرامی داشت و گفت: خداوند یک سوره به نام «جمعه» نازل کرده است که نشان از اهمیت نماز جمعه دارد بنابراین کسی که برای اقامه نماز جمعه حاضر می شود در حقیقت خودش را به خدا نزدیک می کند.

وی افزود: نماز جمعه تنها یک آئین عبادی نیست بلکه امری سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، چراکه در خطبه های نماز جمعه در مورد مسائل مهم کشور در تمامی عرصه ها، در مورد  مسائل دینی و دنیوی، در مورد حقوق مردم، مسائل اقتصادی و چگونگی استقلال کشور و همچنین افشای نقشه های شوم دشمنان سخن گفته می شود.

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد در ادامه به حادثه جمعه خونین در مکه اشاره کرد و گفت: هویت حج، حج ابراهیمی است اما آل سعود با بی‌اخلاقی در سال 1369 حدود 400 نفر ایرانی و غیر ایرانی را به شهادت رساند.

جعفری در خصوص تشکیل آژانس بین المللی انرژی هسته ای، اظهار کرد: این آژانس با هدف صلح و کمک به مردم جهان تشکیل شد اما در خدمت حکومت های بزرگ و قدرتمند قرار گرفت و در حال حاضر اسرائیل، آمریکا، فرانسه و انگلیس بزرگترین خطر و تهدید جهانی هستند و آژانس بین المللی نیز همیشه به نفع آنها عمل می کند.

وی با اشاره به توقیف نفت‌کش انگلیس گفت: به چشم خود دیدیم که فرزندان انقلاب چگونه نفت کش انگلیس را که دچار تخلف شده بود را توقیف کردند و به جهانیان نشان دادند که تنگه هرمز برای دشمنان، تنگه ترمز است و شکست هیمنه و هیبت انگلستان امروز نتیجه مقاومت نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها