مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه خوزستان

سردار «محمد علی‌پور» گفت: طلبه‌های جوان ما باید بدانند که فرهنگ ناب دفاع مقدس چه گنجینه عظیمی است و بتوانند به عنوان مبلغان دینی آینده کشور، این فرهنگ را با تمام وجود تبلیغ و منتشر کنند.
کد خبر: ۳۵۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 25July 2019

ضرورت تدریس درس دفاع مقدس در حوزه های علمیه خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان صبح امروز (پنج شنبه) در جلسه بررسی نقش روحانیت در دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: نقش معنوی روحانیت در طول جنگ باید از اولویت های انتشار و انتقال به نسل امروز و فردا باشد.

وی افزود: بسیاری از علما، طلاب و روحانیون از سراسر کشور خود را به سنگرها و خاکریزهای مقدم جبهه می رساندند و در کنار امور معنوی و دینی به مبارزه نیز می پرداختند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با ضروری دانستن ثبت و ضبط تاریخ شفاهی روحانیون رزمنده، تصریح کرد: تعداد شهدای شاخص روحانی در استان خوزستان نشان از حضور چشمگیر این عزیزان در دوران دفاع مقدس دارد اما چون خیلی از این عزیزان بواسطه شرایط سخت جبهه لباس مقدس روحانیت را درآورده و لباس مقدس رزم پوشیدند، مورد توجه و عنایت افکار عمومی قرار نگرفتند فلذا رسالت ما بر این است که نسبت به معرفی شهدا و رزمنذدگان روحانی و نقش بی بدیل آنان در طول جنگ اقدام کنیم.

سردار علی‌پور در پایان ضمن تاکید بر ارائه 2 واحد درسی کتاب آشنایی با دفاع مقدس در حوزه های علمیه استان، گفت: طلبه های جوان ما باید بدانند که فرهنگ ناب دفاع مقدس چه گنجینه عظیمی است و بتوانند بعنوان مبلغان دینی آینده کشور، این فرهنگ را با تمام وجود تبلیغ و منتشر کنند تا روحیه جهاد و شهادت برای همیشه در نسل های آتی ایران اسلامی بارور بماند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار