هفت کشته و هشت زخمی در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به حلب

منابع امنیتی سوریه از حمله خمپاره‌ای عناصر تروریستی به دو شهرک در شهر حلب و کشته شدن هفت نفر خبر دادند.
کد خبر: ۳۵۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ - 22July 2019

هفت کشته و هشت زخمی در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به حلببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، تروریست‌ها پس از حمله خمپاره‌ای هفته گذشته به غرب شهر حلب، بار دیگر به این شهر حمله خمپاره‌ای کردند و دو شهرک مسکونی آن را هدف قرار داده‌اند.

خبرگزاری سانا در این ارتباط گزارش داد که عناصر تروریستی دوشنبه‎شب، به دو شهرک «الجمیلیه» و «الحمدانیه» در شهر حلب واقع در شمال این کشور حمله خمپاره‌ای کرده که در پی آن هفت نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منابع بیمارستانی سوریه گفتند که در این حمله خمپاره‌ای، هشت نفر هم زخمی و بلافاصله به بیمارستان «رازی» شهر حلب منتقل شدند. مسئولان پزشکی می‌گویند که وضعیت جسمانی برخی زخمی‌ها وخیم است و احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.

گروه‌های تروریستی مستقر در شمال سوریه، یکشنبه‌شب هفته گذشته گذشته نیز شهر «الحمدانیه» را هدف حمله خمپاره‌ای خود قرار داده بودند که در اثر آن، یک غیرنظامی کشته و چند نفر زخمی شدند.

تروریست‌ها یکشنبه هفته گذشته هم با حمله خمپاره‌ای به محله‌های «حلب الجدیدة و منیان» واقع در غرب حلب، شش نفر از شهروندان سوری را کشته و بیش از 10 نفر را زخمی کردند.

در روستاهای غرب حلب، گروه‌های تروریستی تحت حمایت ترکیه حضور دارند که به طور متناوب، شهر حلب را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها