مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

آمریکا در برابر اراده و ایمان سپاه اسلام شکست خورده است

حجت الاسلام علی درویشی گفت: درحالی ارتش آمریکا مجهز به تجهیزات مدرن بوده و سالانه هزینه‌های گزافی را برای آن صرف می‌کند که در برابر اراده، ایمان و استقامت نیروهای سپاه اسلام کاری از پیش نمی‌برند.
کد خبر: ۳۵۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ - 20July 2019

شکست آمریکا در برابر اراده و ایمان سپاه اسلام

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی درویشی» ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت این شهرستان با اشاره به برخی از ویژگی‌های حق و باطل عنوان کرد: در طول تاریخ هرگاه مستکبر و مشرکی در رأس حکومت قرار گرفته، با حق و راه حق، عناد و دشمنی داشته است.

وی افزود: در مقابل از ویژگی‌های مومنان و مجاهدان این است که در مقابل مشرکان ایستادگی کرده و فریب نیرنگ‌های آنان را نخورده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از خدعه و نیرنگ به عنوان یکی از ویژگی‌های جبهه باطل یاد و خاطرنشان کرد: آنان گاه دروغی را آنگونه رنگ و لعاب می‌دهند که اثبات آن دشوار می‌شود.

وی با اشاره به خدعه و دورغ آمریکا و کشورهای اروپایی در جریان برجام، افزود: آنان به راحتی امضای خود را نقض کرده و به وعده‌های خود عمل نکردند.

این مسئول ادامه داد: افترا و تهمت از دیگر ویژگی‌های حاکم بر جبهه کفر و نفاق است، همانگونه که به دروغ جمهوری اسلامی ایران را تروریست خواندند، حال آنکه خود تروریست‌پرور هستند.

دوریشی در پاسخ به انتقاد برخی‌ها مبنی بر اینکه چرا مرگ بر آمریکا می‌گویید، گفت: در حالی‌که کنگره آمریکا سالانه میلیون‌ها دلار برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه می‌کند، چرا نباید این شعار را سر دهیم.

وی از تلاش در جهت حفظ روحیه عناصر وابسته به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های جبهه کفر یاد و  تاکید کرد: آنان در برابر اقتدار سربازان و سپاه اسلام ذلیل هستند و این برایشان بسیار دشوار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: در حالی ارتش آمریکا مجهز به تجهیزات مدرن بوده و سالانه هزینه‌های گزافی را برای آن صرف می‌کند که در برابر اراده، ایمان و استقامت نیروهای سپاه اسلام کاری از پیش نمی‌برند.

درویشی با تاکید بر شکست آمریکا در طرح‌های پیاده‌شده در منطقه خاورمیانه بیان کرد: در حالی آمریکا رژیم جعلی و تا بن دندان مسلح صهیونیستی را به عنوان اهرمی برای کشورهای منطقه تجهیز کرده است که هیمنه آن به هم ریخته است.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که با هر تحرکی موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی ایران پایگاه‌های آنان را مورد هدف قرار می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پاسخ به موضوع دیگری مبنی بر چرایی حضور رزمندگان ایران در سوریه خاطرنشان کرد: آمریکا قادر به جنگ در مرزهای ما نیست، از این رو با ایجاد گروهک داعش به دنبال گرفتن سوریه و عراق بود، تا پس از آن با یارگیری ما را درگیر حنگ داخلی با گروه‌هایی کند که خود آنها را ایجاد کرده بود.

درویشی از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر جبهه اسلام و از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان مذهب جبهه کفر و استکبار یاد کرد و گفت: در شرایط کنونی جبهه اسلام به اراده‌های محکم و افکار قوی و دشمن‌ستیز نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سایه حفظ این روحیات توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود، اما در مقابل اگر مرعوب دشمن شویم محکوم به فنا هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه اسلام، افزود: به‌عنوان وارثان شهدایی که برای عزت ایران اسلامی خون خود را فدا کردند، با دشمنان معامله نمی‌کنیم.

درویشی در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران باید خود را وکیل مدافع پابرهنگان نظام بداند، بیان کرد: از سویی این نهاد مقدس باید با اقتدار در برابر کوتاهی‌های مسوولان بایستد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار