سردار جزایری مطرح کرد؛

مزدوری گروهک تروریستی منافقین برای آمریکا

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: گروهک تروریستی منافقین از مهره‌های آمریکا در راهبرد‌های مقابله و برخورد با جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف به شمار می‌آید.
کد خبر: ۳۵۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ - 17July 2019

گروهک تروریستی منافقین از مهر‌های آمریکا علیه مردم ایران استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «مسعود جزایری» مشاور فرهنگی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت‌وگو با اشاره به سابقه دیرینه مزدوری، خیانت و جنایت گروهک تروریستی منافقین اظهار داشت: وضعیت این گروهک در همدستی و همراهی صد در صدی با رژیم صدام در جنگ تحمیلی که سعی می‌کرد از طریق نفوذ و جاسوسی به دشمن خدمت کند و البته خساراتی را هم برای رزمندگان ما به بار آورد، آشکار است.

وی افزود: بعد از پایان جنگ نیز این گروهک در خدمت سرویس‌های جاسوسی بعضی از کشور‌های اروپایی و به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت و با توجه به ماهیت و خصلتی که این گروهک از خودش نشان داده، دشمنان نظام همواره سعی کرده‌اند تا به هرشکلی که می‌شود از این گروهک تروریستی استفاده کنند.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح یادآور شد: ارائه تحلیل به دشمن، سناریوسازی، اقدامات اطلاعاتی امنیتی، جاسوسی، تهیه اطلاعات و آمار و به خصوص آمار اغواکننده و غلط، تلاش برای تخریب زیرساخت‌های مهم و حیاتی کشور، تهیه طرح‌هایی برای تشدید تحریم‌ها، ارائه گزارش‌های یکسویه از وضعیت کشور و در واقع ارائه تحلیل غلط به دشمن تا دشمن درباره ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران فکر کند، ازجمله کار‌هایی است که این گروهک در آن ید طولایی دارد.

وی با تأکید بر اینکه گروهک تروریستی منافقین از مهره‌های آمریکا در راهبرد‌های مقابله و برخورد با جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف به شمار می‌آید، گفت: البته این گروهک از طریق ارائه خدمات به دشمن ازجمله در فضای مجازی، ارتزاق می‌کند.

سردار جزایری با اشاره به فعالیت گروهک منافقین در فضای مجازی بیان کرد: آخرین تصاویری که از این گروهک منتشر شده است، نشان می‌دهد که سعی در سم‌پاشی و القائات نادرست در ارائه گزارش‌های گمراه‌کننده دارد و به خصوص کشور‌هایی مانند انگلیس، فرانسه، آلمان و در رأس همه آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی، سعی می‌کنند از این گروهک بهره‌برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته مفهومش این نیست که این گروهک از توان و یا قدرت آن‌چنانی برخوردار است که بتواند ضربه‌ای در شرایط امروز به کشور وارد کند، ولیکن آمریکایی‌ها در راهبردی که علیه جمهوری اسلامی ایران دارند، به شکل یک طیف سعی می‌کنند از هر پتانسیل و توانی ولو اندک هم باشد، استفاده کنند. گروهک منافقین هم یکی از همین مهره‌ها و پازل‌هاست که آمریکایی‌ها سعی می‌کنند از آن‌ها به هر میزان که بتوانند علیه مردم ایران بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها