مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دنیا باید به عظمت و نجابت بانوان ایرانی پی ببرد

سردار «محمد علیپور» گفت: دنیا باید عظمت و نجابت زنان ایرانی را درک کند و رسالت زینب‌گونه این قشر از جامعه را سرمشقی قرار دهد برای دختران نسل امروز و فردا که بی نهایت محتاج الگوهایی این چنین هستند.
کد خبر: ۳۵۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 14July 2019

دنیا باید به عظمت و نجابت بانوان ایرانی در دوران دفاع مقدس پی ببردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه با بانوان فعال حوزه دفاع مقدس ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: نباید عادت کنیم و قانع باشیم به اینکه تنها در طول سال و آن هم به چند مناسبت محدود به بانوان سرزمین‌مان بپردازیم.

وی نقش اقشار مختلف بخصوص زنان را در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل خواند و افزود: بانوان و دختران خوزستانی در طول 8 سال دفاع مقدس، جانانه و البته مردانه پای آرمان‌ها و اعتقادات‌شان ایستادند و در همه عرصه‌ها حضوری اساسی داشتند.

علیپور تصریح کرد: دهه کرامت یکی از مناسبت‌هایی است که همه ما و بخصوص رسانه ها وظیفه داریم از بانوان رزمنده، بخصوص مادران، خواهران و دختران شهدا و ایثارگران بخاطر تمام مشقت‌های روحی و روانی که سال‌ها تحمل کردند تجلیل و تکریم کنیم و  رشادت و جانفشانی آنان را به گوش عالم برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بر تدوین نقش زنان خوزستان در دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: وظیفه ما به عنوان متولیان حوزه دفاع مقدس در این رابطه سنگین و پر اهمیت است چرا که باید تمام این نقش آفرینی‌ها را جمع آوری، تدوین و منتشر کنیم تا دنیا عظمت، اراده و نجابت زنان ایرانی بخصوص در جغرافیای مقدس خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس را درک کند و رسالت زینب گونه این قشر از جامعه را سرمشقی قرار دهد برای دختران نسل امروز و فردا که بی‌نهایت محتاج الگوهایی این چنین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها