مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان :

دنباله‌رو شهدا باشیم تا بر مشکلات پیروز شویم

«مجید سعادت» گفت: شهدا برای ما امنیت و آسایش به ارمغان آوردند و اگر سعی کنیم دنباله‌رو شهدا باشیم بر بسیاری از مشکلات پیروزیم.
کد خبر: ۳۵۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ - 08July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «مجید سعادت» مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان در مراسم «حماسه حسینی ۳» در جمع دانش‌آموزان عنبرآباد، منوجان و رودبار در اردوگاه فرهنگی شهید «عبدالمهدی مغفوری»، اظهار داشت: یکی از موارد که در حفظ این نظام بسیار موثر است، این است که پیرو راه شهدا باشیم و آن سفارش‌هایی که این عزیزان داشتند را به عنوان چراغ راه خود در زندگی به کار ببریم.

وی گفت: ما و شما دانش‌آموزان باید قدردان این عزیزان باشیم که اکثر آن‌ها هم سن و سال‌های شما بودند، چه بسا حتی سلاح هم به درستی نمی‌توانستند به دست بگیرند، ولی گوش به فرمان ولایت دادند و احساس وظیفه کردند تا امروز ایران و ایرانی احساس عزت و سربلندی کند.

وی خطاب به دانش‌آموزان، با بیان اینکه شهدا برای ما امنیت و آسایش به ارمغان آوردند، افزود: شما با درس خواندن می‌توانید از این عزیزان تشکر کنید و اگر زندگی شهدا را مورد مطالعه قرار دهید، آن‌ها بر پایه اعتقادات و ایمان‌شان حرکت می‌کردند و اگر سعی کنیم دنباله‌رو شهدا باشیم، بر بسیاری از مشکلات پیروزیم.

شهدا برای ما امنیت و آسایش به ارمغان آوردند

همچنین مادر بزرگوار شهید «محمدرضا کاظمی» به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و اظهار داشت: محمدرضا همیشه سفارش می‌کرد که به فکر آخرت باشید و دنیا را رها کنید، اگر دل به دنیا ببندید ضرر کردید.

وی با بیان این‌که شهدا در انجام امورات خود، خدا را می‌دیدند، گفت: محمدرضا تا وقتی جبهه بود ما خیلی از او خبری نداشتیم و وقتی هم که از جبهه برمی‌گشت به دیگران کمک می‌کرد. بسیار به دوست و آشنا سر می‌زد و سفارش می‌کرد که صله رحم را به جا آوردید که با این کار از احوال دوست و آشنا خبردار می‌شوید و اگر کاری از عهده‌تان برمی‌آیید، برای آن‌ها انجام دهید.

در ادامه، مادر بزرگوار شهید «محسن برهانی» اظهار داشت: شما دانش‌آموزان که عضو بسیج شده‌اید و در این اردو شرکت کردید، یعنی راه شهدا را انتخاب کردید. پس باید طوری رفتار کنید که خودتان را به شهدا نزدیک کنید و آن‌ها را الگوی در زندگی خود قرار دهید.

 

وی ادامه داد: فرزندان ما هم مثل شما دانش‌آموز بودند. عاشق درس و تفریح بودند و ما هم مثل پدر و مادر شما، فرزندان‌مان را خیلی دوست داشتیم، ولی زمانی که اسلام نیاز به کمک داشت، به فرمان رهبرشان لبیک گفتند و عازم دفاع از دین و قرآن شدند.

خواهر بزرگوار سه شهید «سیف الدینی» نیز با تاکید براینکه وصیت‌نامه‌های شهدا را مطالعه کنید، ادامه داد: محسن با اینکه سن و سالی نداشت؛ اما به زیبایی در مدارس سخنرانی می‌کرد و خیلی از دانش‌آموزان همراه محسن اعلام آمادگی کردند که به جبهه بروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار