مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

مرز شلمچه آماده استقبال از پیکر 44 شهید دوران دفاع مقدس

سردار «محمد علیپور» گفت: پیکرهای مطهر 44 شهید دوران دفاع مقدس که طی 2 ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات کاوش و تفحص شده‌اند، بزودی از مرز شلمچه وارد استان خوزستان خواهند شد.
کد خبر: ۳۵۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ - 07July 2019

مرز شلمچه آماده استقبال از پیکر مطهر 44 شهید دوران دفاع مقدس

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز با اشاره به ورود پیکرهای مطهر شهدا به کشور اظهار داشت: پیکرهای مطهر 44 شهید دوران دفاع مقدس که طی 2 ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات کاوش و تفحص شده‌اند، در روز پنجشنبه (20 تیر) ساعت 9 صبح از مرز شلمچه وارد استان خوزستان خواهند شد.

وی افزود: این شهدا مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال 67 هستند. مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا توسط یگان تشریفات نیروی انتظامی استان خوزستان و با حضور اقشار مختلف مردم خوزستان و خانواده‌های معظم شهدای آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن دعوت از مردم شهید‌پرور استان برای استقبال از این شهدا، گفت: جزئیات بیشتر اطلاعات مربوط به 44 شهید تازه تفحص شده را بزودی از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار