تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت «روز قلم»

سردار محمد علی پور با ارسال پیامی روز قلم را به اهالی ادب و اندیشه تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ - 05July 2019

تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت «روز قلم»

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار«محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان با ارسال پیامی روز قلم را به اهالی ادب و اندیشه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

قسم به قلم و آنچه می نویسد. بی شک قسم به قلم همان قسم به نام متبرک پروردگار است که اولین و بزرگترین نویسنده هستی است. پروردگاری که تقدیر، رسالت، ذات و سرنوشت زمین و زمان را نوشته است.

اهمیت قلم و هنر نوشتن و خلق کردن بر هیچکس پوشیده نیست و وظیفه همه نهادهای بشری این است که زمینه را برای اهالی ادب مهیا کنند تا نسبت به خلق آثار ادبی و نوشتاری همت بگمارند.

در حوزه ادبیات دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت نیز رسالت همه ما دوچندان است به گونه ای که باید ضمن شناسایی نویسندگان جوان و دغدغه مند این حوزه تلاش کنیم تا میزبان خلق آثار گرانبهایی در این حوزه باشیم.

نوشتن از معنویات انسان ها و پرداختن به شهامت و جسارت کسانی که برای دفاع از اعتقادات و کیان سرزمین شان از همه چیزشان گذشتند، رسالت اهالی ادب و اندیشه را دوچندان می کند یعنی در این مسیر که ما موظف هستیم آنرا برای نسل امروز و فردا هموار کنیم، مثل یک اتوبان دوطرفه است. هم وظیفه نهادها و سازمان های فرهنگی و ارزشی است که دست نیازشان را به سوی اهل قلم دراز کنند و هم وظیفه نویسندگان و ادیبان کشور است که لبیک این نهادها را جواب گویند و نسبت به خلق آثار ادبی در این حوزه همت بگمارند.

در پایان ضمن تبریک این روز به همه نویسندگان و فرهیختگان کشور عزیزمان و بخصوص خوزستان قهرمان اعلام میکنم که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان آمادگی کامل دارد تا از همه آثار ادبی و نوشتاری این حوزه حمایت کند تا به مرحله چاپ و نشر برسند و در همین زمینه دست نیازمان را به سوی جوانان اهل قلم و ادب استان دراز می کنیم تا بتوانیم آثار گرانبهایی از میزبانی و رخدادهای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را تقدیم نسل امروز و فردا نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها