مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

پاسداران انقلاب اسلامی بازوی پرتوان ولایت هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی و توان بازوی ولایت بدون شک پاسداران هستند و مقام معظم رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نگاه امیدوارانه دارند.
کد خبر: ۳۵۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 23June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در دیدار با جمعی از مسئولان و پایوارن لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا اظهار داشت: در دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اقتدار و عزت جمهوری اسلامی به دنیا ثابت شد و فرمایشات صریح، شجاعانه و کوبنده مقام معظم رهبری مثل امام راحل که مقابل تمام دشمنان ایستادند باعث شد تمام جهان مات و مبهوت بمانند.

وی با بیان بخشی از زندگی ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ و چگونگی برخورد آن ها مقابل دشمنان گفت: در طول تاریخ مشاهده می‌شود امام معصوم چون پشتوانه مردمی کافی نداشتند در مقابل حوادث و وقایع گاهی تقیه می‌کردند، ولی شما مشاهده کنید که امام خمینی چگونه با پشتوانه شما ملت غیور و سرافراز انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کردند و با اقتدار توانستند مشت محکمی بردهان دشمنان بزنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری با اقتدار مقابل تمام  قدرتها ایستاده‌اند و ایشان در یکی از سخنرانی‌های مقتدرانه‌شان فرمودند: «اگر غلطی از اسرائیل سر بزند تلاویو و هیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد». این ها همه به پشتوانه ایمان به خدا و شما عزیزان است.

سئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی و توان بازوی ولایت بدون شک شما پاسداران هستید و مقام معظم رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم به شما پاسداران یک نگاه امیدوارانه دارند، شما پاسدارانی که خار چشم دشمنان و مایه سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستید.

وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار پاسداران برکسی پوشیده نیست تصریح کرد: در همین وقایع اخیر آمریکایی‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان گروه تروریستی معرفی کردند و در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند. بعضی از ترسوها و غرب گراهایی که در داخل کشور وجود دارند جلوتر از آمریکایی ها در اجرای این تصمیم خبیثانه حرف‌هایی زده بودند، اما دشمنان نظام جمهوری اسلامی تصور نمی کردند سپاه پاسداران با چنین اقتداری بایستد و باعث شود آمریکایی ها عقب‌نشینی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است تمام توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی کند و مشت محکمی بردهان دشمنان این نظام بزند. یکی از ماموریت‌های سپاه پاسداران برقراری امنیت هواپیماهای جمهوری اسلامی است و دشمنان گفتند دیگر سپاه در لیست گروهای تروریستی قرار گرفته و پاسداران نمی توانند به عنوان همراه پرواز وارد کشورها شوند، ولی اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد تمام نقشه های دشمنان خنثی شود.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان امروزه جرات نمی کنند با پاسداران رودرو شوند، دشمن از شما پاسداران هراس و وحشت دارد. شما با اقتدار و ایمانتان به خدا، ولایت و اهل بیت (ع) دشمنان را شکست داده‌اید. این اقتدار به خاطر ایمانتان به خداوند متعال و ولایت فقیه است.

یوسفی گفت: شما پاسداران قلب و روحتان  نورانی و با صفا است و همیشه در شهادت از همرزمان خود پیشی گرفته‌اید و همین باعث شده که خداوند متعال به شما سبزپوشان ولایت اقتدار و قدرتی عطا کند که با آن بتوانید نیروهای آمریکایی را در آب‌های خلیج فارس زمین‌گیر کنید و اشک آن ها را به جهانیان نشان دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار