امروز به میزبانی هرمزگان

مرحله استانی کنگره ملی شهدای دانشجو آغاز به کار کرد/ برگزاری اجلاسیه مرکزی با حضور سران قوا

نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو که در سه بخش استانی، ملی و دانشگاهی برگزار می‌شود امروز در بخش استانی به میزبانی هرمزگان آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۳۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 30November 2014

مرحله استانی کنگره ملی شهدای دانشجو آغاز به کار کرد/ برگزاری اجلاسیه مرکزی با حضور سران قوا

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، بخش استانی نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو امروز کار خود را در استان هرمزگان آغاز می کند. همچنین آذربایجان غربی در روز سه شنبه 11 آذرماه نیزمیزبان این کنگره خواهد بود.

بر اساس این گزارش اختتامیه جشنواره هنری_ادبی  کنگره ملی شهدای دانشجو نیمه دوم بهمن در 5 استان اصفهان، فارس، قزوین، مازندران و آذربایجان شرقی و نیز اختتامیه فراخوان علمی_پژوهشی ققنوس به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

همچنین در اجلاسیه مرکزی این کنگره که سوم اسفند ماه سال جاری با حضور سران سه قوه در دانشگاه تهران برگزار می شود جمع بندی کنگره های استانی، رونمایی از بانک جامع اطلاعاتی شهدای دانشجو، تولیدات مختلف در حوزه موسیقی، مستند، 34 عنوان کتاب در خصوص شهدای شاخص استان ها و کشوری انجام خواهد شد.

 رونمایی از تمبر یادبود کنگره ملی شهدای دانشجو، رونمایی از نمایش نامه رادیویی شهید علم الهدی، رونمایی از تولیدات ویژه استان ها و نرم افراز چند رسانه ای و اندروید شهدای دانشجو و تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی شاخص استان ها و کشوری از دیگر برنامه های اجلاس مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها