فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

آمریکا با «جذام اقتصادی» خود نمی‌تواند درباره پیشرفت ایران نسخه بپیچد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اشاره به اینکه جغرافیای نفوذ ما در جغرافیای دشمن قرار دارد، گفت: آمریکا با «جذام اقتصادی» خود نمی‌تواند درباره پیشرفت ایران نسخه بپیچد.
کد خبر: ۳۴۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 06June 2019

امریکا با «جذام اقتصادی» خود نمی‌تواند درباره پیشرفت ایران نسخه بپیچدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید‌موسی حسین‌نژاد» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه امروز در مراسم یادواره شهدای مسجد جامع زیراب با محوریت شهید مدافع حرم سید‌روح‌الله عمادی با اشاره به اینکه شهدا بهترین داشته‌های خود را بر طبق اخلاص قرار دادند، اظهار داشت: 14 خرداد هر سال وداع تلخ ملت ایران با امام عظیم‌الشان است و امام راحل از منحصر به فرد‌تر‌ین فرد در تاریخ معاصر است که با تکیه بر اندیشه متعالی، صادقانه برای عزت و استقلال ملت مجاهدت کرد و برای اسلام ناب محمدی تلاش کرد و تلاش و مجاهدت ایشان باعث شد که مسیر تاریخی ایران تغییر کند.

وی با بیان اینکه ویژگی مقاوم‌ بودن حضرت امام خمینی (ره) از ویژگی‌هایی است که در کمتر رهبری از آن سراغ داریم و ایشان پایه‌های ابرقدرت‌ها را به لرزه درآورد، افزود: امام خمینی با عناصر شجاعت و شهامت و در‌هم آمیختگی آن با بصیرت و توکل بر خدا نشان داد که برخی فرضیه‌ها تنها در فرضیه باقی نمی‌ماند و مشت در برابر درفش پیروز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بعد از انبیا و معصومین، بزرگترین شخصیت تاریخی است، خاطرنشان کرد: امام خمینی اصیل‌تر ین انقلاب را در جهان پی‌ریزی کرد و به ذلت‌ نشاندن ابرقدرت‌های شرق و غرب توسط اسلام و صدور انقلاب اسلامی در جنگ از پیش‌بینی‌های ایشان بود.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه امام راحل نظرات و پیش‌بینی‌های خود را از آیات و روایات بیان کرد و گفت: آینده اسلام و وعده الهی برای آینده مشخص است و سازش با این ابرقدرت‌ها معنا ندارد و امام راحل، قرن را قرن اسلام توصیف کرد و با مواضع واقع‌بینانه خود تنها راه برون‌رفت از یوغ طاغوت را مبارزه با طاغوت دانستند.

این مسئول با بیان اینکه برخی در لایه‌های جمهوری اسلامی ایران تمایل به کم‌رنگ‌ شدن فرهنگ امام راحل و فرهنگ شهید و شهادت دارند و مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و در سالگرد امام راحل، مواضعی برای جلوگیری از تحریف راه امام خمینی بیان کردند، افزود: هنری کیسینجر به «بحران جدی آمریکا در تصمیم‌گیری در برابر امام» و از «معیار‌های خارج از نظر آمریکا توسط امام راحل» اشاره کرد.

وی به نامه امام راحل به گورباچف و شنیدن صدای شکستن استخوان‌های کمونیسم اشاره کرد که گورباچف بعد از 12 سال می‌گوید که کاش با تأمل آن نامه را می‌خواندم، اضافه کرد: در نامه امام راحل به گورباچف به دوری از وابستگی به غرب گوشزد شد و امام راحل به غرب و آفت کشنده ساختار هم به آنها هشدار داد و اکنون آمریکا در سطح بدهکارتر‌ین کشور دنیا است و آمریکا دچار جذام اقتصادی است و نمی‌تواند درباره پیشرفت ایران در حوزه‌های مختلف، نسخه بپیچند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه امام خمینی (ره) نگاه تمام دنیا را به خود معطوف کرد، بیان داشت: تا زمانی که تئوری انقلاب اسلامی ایران وجود دارد، افول قدرت برتری آمریکا در ساختار نظام بین‌الملل را خواهیم داشت و آنها می‌خواهند با از بین‌بردن انقلاب اسلامی به هژمونی خود برگردند و راه دوم آنها وجود تنازع و نبرد در جهان اسلام است ولی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری تثبیت شد و جغرافیای نفوذ ما در جغرافیای دشمن قرار دارد که به برکت رهبری امامین انقلاب، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم بود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها پول زیاد و تجهیزات و نفوذ و توان و تکنولوژی بالا دارند اما در مناطق مختلف متحمل شکست شدند و سربازان بی‌انگیزه دارند. آنها فقط بلوف سیاسی دارند و امروز آمریکا محکوم به شکست است و وظیفه ما در سوره انفال آیه 37 مشخص است که قبل از سرکوبی فتنه باید آیه 60 سوره احزاب و نیرومندی در برابر دشمنان به سرکوب فتنه‌ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار