عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقدام علیه روحانیت ناشی از ضعف دستگاه‌های امنیتی است

احمدعلی مقدم با اشاره به ترور امام جمعه کازرون گفت: ما ضمن اینکه تکرار این حوادث را ناشی از ضعف دستگاه‌های اطلاعاتی و فقدان حساسیت لازم نسبت به تحرکات عناصر انحرافی در جامعه تلقی می‌کنیم، تکرار حوادثی از این دست را دیگر برنمی‌تابیم.
کد خبر: ۳۴۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷ - 08June 2019

اقدام علیه روحانیت را ضعف دستگاه‌های امنیتی می‌دانیماحمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به واقعه تلخ به شهادت رساندن حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، اظهار داشت: خبر تلخ و گزنده بود، شهادت مظلومانه برادر بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان ولایتمدار کازرون و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در سحرگاه ۲۳ ماه رمضان به دست یک انسان‌نمای بی‌وجدان، یک تروریست منحرف فکری و ضد روحانیت.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: دل‌های مؤمنین روزه‌دار از شهادت روحانی بسیجی و انقلابی متألم و متأثر شد، شخصیتی که عمر پربرکت خود را در سنگر دفاع از دین و جبهه‌های حق علیه باطل مصروف کرد، اجر یک عمر مجاهدت خود را پس از مناجات شب قدر از دست ائمه اطهار (ع) گرفت و وی که مفتخر به پوشیدن لباس پیغمبر بود لباس مقدسش از خون تنش رنگین شد و نشان داد، دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مرگ، سرنوشت محتوم همه انسان‌هاست، اما چه خوش است که این مرگ در بستر عافیت رقم نخورد، تصریح کرد: هرچند این واقعه ما را اندوهگین ساخت، اما این تأسف و تألم برای خود ماست وگرنه که شهدا زنده‌اند و بر سر خوان نعمت‌های بهشتی متنعم از رزق الهی هستند، حقیقتاً با وجود این ضایعه دردناک ثلمه‌ای به جامعه روحانیت معزز وارد شد که به این راحتی جبران‌پذیر نیست و کسی نمی‌تواند فقدان ایشان را جبران کند و این شهید عزیز نشان داد در باغ شهادت هنوز باز است.

این کارشناس سیاسی درس بزرگ این حادثه دردناک را برای تأمین‌کنندگان امنیت در جامعه، گوشزد خطر رشد قارچ‌گونه جریان‌های انحرافی و عرفان‌های کاذب دانست و گفت: این فرقه‌ها به اسم دین‌داری، انسانیت را به مسلخ برده و از پیروانشان انسان‌هایی گرگ‌نما و خالی از احساسات و عواطف انسانی می‌سازند. از این رو ضارب که عضو برخی گروه‌های منحرف مدعی مهدویت بوده و تحت تأثیر آن‌ها قرار داشته است، به خود اجازه می دهد تا حقد و کینه دستگاه‌های اطلاعاتی موساد و... و نفوذی‌های داخلی که از روحانیت انقلابی به ستوه آمده‌اند را با حذف فیزیکی این دست روحانیون معزز دنبال کنند، اما زهی خیال باطل که فکر و تفکر حق‌مدارانه تا ابد در بستر مفاهیم جاودانه عالم می‌ماند و شهادت نه تنها اثر آن را نمی‌تواند بکاهد که موجب جوشش و خروش این حقیقت خواهد شد.

مقدم با اشاره به اینکه زنگ خطر برای مسئولان امنیتی کشور که اخیراً شاهد حوادث مشابه در همدان و مشهد و تهران بودیم به صدا در آمده است، خاطرنشان کرد: تفکری خزنده برای ترویج خشونت پنهان علیه روحانیت معزز در جریان است و فضای مجازی جولانگاه ترویج فرقه‌های انحرافی شده است و جریان ضد روحانیت که از طریق ضد انقلاب در این فضا تور پهن کرده‌اند و با یارگیری از انسان‌های خام و بی‌اطلاع، چون خوره اعتقادات انسان‌ها را می‌بلعند و از خلال آموزه‌های آنان منحرفان فکری، چون ضارب این شهید عزیز تحویل جامعه داده می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ما ضمن اینکه تکرار این حوادث را ناشی از ضعف دستگاه‌های اطلاعاتی و فقدان حساسیت لازم نسبت به تحرکات این عناصر در جامعه تلقی می‌کنیم، تکرار حوادثی از این دست را دیگر برنمی‌تابیم. تا کی باید شهید دهیم تا مسؤولان به خود آیند، بنده ضمن درخواست اشد مجازات برای قاتل و حامیانش، تنبیه را زمینه‌ساز جلوگیری از تکرار حوادثی از این دست می‌دانم تا کسی به خود اجازه ندهد احساسات عمومی را جریحه‌دار کند، خانواده‌ای را داغدار و حوزه علمیه‌ای را از وجود عالمی فرزانه بی‌بهره کند.

وی ادامه داد: هرچند شهادت ایشان برای حزب مؤتلفه ضایعه جبران‌ناپذیری است و مایه حسرت و اندوه برای ماست، اما سرنوشتی خیر برای ایشان رقم خورد و تقدیر وی در شب قدر با نام شهادت رقم خورد و این حسرت بر دل ما ماند؛ چرا که از قافله شهدا باز هم عقب ماندیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها