سفارش به حضور در نماز جمعه در کلام شهدای لرستان

وصیتنامه‌های شهدا حاوی سفارشات ارزشمندی است که عمل کردن به آنها سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد، در لابه لای خطوط این وصیتنامه‌ها بارها به حضور در نماز جمعه سفارش شده است.
کد خبر: ۳۴۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ - 01June 2019

سفارش به حضور در نماز جمعه در کلام شهدای لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم‎آباد، وصیتنامه‌های شهدا حاوی سفارشات ارزشمندی است که عمل کردن به آنها  سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. در لابه لای خطوط این وصیتنامه‌ها سفارش به حضور در نماز دشمن شکن جمعه بارها و بارها تکرار شده است.

بدین منظور برخی از وصیتنامه‌های گهربار شهدای لرستان را ورق زدیم و مطالبی را که مرتبط با نماز جمعه بود گلچین کرده و در ذیل آوردیم:

 شهید نصرت‎الله آرون

همیشه و در همه حال پیرو انقلاب و امام خمینی باشید و در نماز جمعه نیز شرکت کنید.

شهید احمد بهاروند مطلق

اول نماز بخوانید، نماز را بیشتر با جماعت بخوانید. فرامین حسین وار امام عزیزمان را بدون چون و چرا انجام دهید. از روحانیت عزیز حمایت کنید زیرا اینان خط شکنان انقلاب هستند.

شهید خسرو چیتی

و ای برادرانم، شما باید بتوانید راه مرا ادامه دهید و در هر جا مجلس و یا دعای کمیل و دعای توسل بود شرکت کنید و برادران پایگاه شما هم به وصیت من و شهید احمد گودرزی عمل کنید. سنگر ها را پرکنید در همه نوع مجلس شرکت کنید و در نمازهای جمعه شرکت کنید.

شهید حسین خدایی

ای عزیزان، در نماز جمعه  که این خود از همه سلاح‌ها بر تر است شرکت کنید نماز جمعه و همان تکبیر و مرگ بر آمریکایی که تو می‌گویی از رگبار مسلسل من به طرف دشمن بیشتر مؤثر است. این نماز جمعه است که دشمنان اسلام را به چنین خوف و ترسی وا داشته است.

شهید حسین دالوند

لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم تا از قافله الهی باز نمانیم، نکاتی که عدم رعایت آن موجب مسوولیت شرعی و سیاسی می باشد به شرح ذیل می‌باشد: پشتیبانی ازجمهوری اسلامی و امام کبیر، شرکت در راهپیمایی‌ها، شرکت در نماز جمعه و جماعت، محکم گرفتن مسجد و مدرسه ها و پشتیبانی از ولایت فقیه.

شهید قاسم ساکی

گوش به فرمان امام خمینی رهبر شیعیان جهان باشید. در انتخابات شرکت نمایید مخصوصاً در راهپیمایی‌های روزهای تاریخی در نماز جمعه و مجالس امام حسین(ع)، سرور آزاد مردان جهان شرکت نمایید. به زمزمه منافقین گوش نکنید و به سخن آنها خدایی ناخواسته عمل نکنید نماز را تو را به خدا ترک نکنید در نماز جماعت حتما شرکت کنید.

شهید حاجی غضنفری

از روحانیت پیرو خط امام پشتیبانی کنید، چرا؟ چون در واقع اگر رو حانیت نبود از اسلام خبری نبود. در نماز جمعه و راهپیمایی‌ها شرکت کنید تا مشت محکمی بر دهان امپریالیسم شرق و غربزده باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها