ابوشریف: کنفرانس بحرین تلاشی برای عادی‎سازی روابط با اسرائیل است

نماینده حماس در ایران گفت: غرب در معامله قرن طرح عادی‎سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل را دنبال می‎کند که کنفرانس بحرین تلاشی در همین راستا است.
کد خبر: ۳۴۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ - 29May 2019

ابوشریف:کنفرانس بحرین تلاشی برای عادی سازی با اسراییل بودبه گزارش خبرنگار بین‎الملل دفاع‎پرس، ابوشریف نماینده حماس در ایران عصر امروز در نوزدهمین مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد (حامیان مردم فلسطین) که توسط بسیج ورزشکاران برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که غرب می خواهد رژیم صهیونیستی این غده سرطانی را در همه منطقه غرب آسیا گسترش دهد.

وی افزود: براساس همین رویکرد معامله قرن را به منظور عادی‎سازی روابط با اسراییل دنبال می‎کنند که نمونه این تلاش ها کنفرانس بحرین است.

نماینده حماس تصریح کرد: غرب می خواهد رژیم صهیونیستی را نه فقط بر بخشی از منطقه بلکه بر تمام منطقه حاکم مطلق کند؛ بر اساس این تلاش ها اسراییل حق دارد که در منطقه قدرت داشته باشد اما کشوری مثل ایران چنین حقی نباید داشته باشد؛ به عبارت دیگر اسراییل می تواند فساد را گسترش دهد ولی در مقابل ایران حقی برای پیشرفت نباید داشته باشد.

ابوشریف ادامه داد: آمریکا به صورت علنی اعلام کرده  که می‎خواهد فقط اسراییل قدرت داشته باشد و اگر کشوری هم مثل ایران می خواهد پیشرفت کند باید نصمیم هایی که می گیرد در سفارت امریکا صورت گیرد؛ این یکی از همان محورهای توطئه غربی ها است.

وی تصریح کرد: در همین راستا فعالیت هایی که عربستان و امارات در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می دهند، خیانتی در حق جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها