شهیدان صیاد شیرازی و حسن باقری از طراحان راهبردی عملیات بیت‌المقدس بودند

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان صیاد شیرازی و حسن باقری از طراحان راهبردی عملیات بیت‌المقدس بودند.
کد خبر: ۳۴۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ - 25May 2019

شهیدان صیاد شیرازی و حسن باقری از طراحان راهبردی عملیات بیت‌المقدس بودندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدنبی رودکی» فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس امروز در همایش «فتح خرمشهر الگوی ملی» اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر از سه رویکرد راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی قابل تامل و بررسی است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر بود، گفت: شهید صیادشیرازی و شهید حسن باقری از طراحان راهبردی عملیات بیت‌المقدس بودند.

سردار رودکی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در چهار مرحله عملیاتی بیت‌المقدس گفت: این مراحل عملیاتی با شرکت نیرو‌های ارتشی، سپاهی و مردمی انجام شد و این عملیات در واقع نماد وحدت ملی و همدلی بین نیرو‌های مسلح بود.

وی با بیان اینکه باید از عملیات بیت‌المقدس به عنوان یک عملیات پیروزمندانه بزرگ الگوبرداری کرد، افزود: قطعا تجارب عملیاتی گذشته چراغ هدایت ما در آینده است و این عملیات نیز بیش از هر چیز به ما درس وحدت و هماهنگی و انسجام می‌دهد که اگر به این اصول اهتمام داشته باشیم مسلما پیروزی در برابر جبهه کفر از آن ما خواهد بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه وضعیت امروز ما با آن دوران قابل مقایسه نیست، افزود: در آن دوران که در شرایط سخت تحریم و جنگ بودیم توانستیم دشمنان را با اتکای به خداوند و قدرت ایمان و وحدت شکست دهیم، امروز که وضع ما قطعا از آن دوران بهتر است؛ لذا می‌توانیم در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان، کار را پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مملو از حماسه و فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی است، افزود: اگر بخواهیم نسل جوانمان با ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس همراه و ارتباط برقرار کنند، باید این هویت ناب را بشناسیم و به نسل جوان انتقال دهیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها