لاریجانی:

طراحی و فرماندهی فرماندهان عملیات بیت‌المقدس در شکست دشمن حائز اهمیت است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول، نقش فرماندهان در طرح‌ریزی عملیات «بیت‌المقدس» را که منجر به شکست سنگین دشمن شد، مهم و اساسی خواند.
کد خبر: ۳۴۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 25May 2019

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (شنبه چهارم خرداد) با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس را که به پیروزی رزمندگان و آزادسازی خرمشهر منجر شد، فتح‌الفتوح خواند و امروز را که «روز دزفول» است گرامی داشت.

لاریجانی در ادامه اظهار داشت: امروز مفتخریم که در خدمت یکی از برادران عزیزمان سردار سرلشکر رشید باشیم تا در خصوص چگونگی غلبه بر دشمن بعثی و به خصوص فتخ خرمشهر سخنرانی کند.

وی نقش سرلشکر رشید در دوران هشت سال دفاع مقدس را در مواجهه با دشمن، کلیدی عنوان کرد و افزود: وی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هم در مقابله با رژیم سفاک پهلوی یکی از مبارزین بود و پس از انقلاب و در طول هشت سال دفاع مقدس هم در تمامی صحنه‌ها و عملیات‌های مختلف حضوری فعال داشته است و به عنوان فرمانده عملیات در کنار فرمانده کل سپاه، طراح تمامی عملیات‌های سپاه بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش و طراحی عملیات بیت المقدس از سوی فرماندهان که منجر به شکست سنگین دشمن شد، حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها