فرمانده سپاه امام حسن (ع) استان البرز:

تحت محور ولایت می‌توانیم از تمام موانع و مصائب عبور کنیم

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: ما در سایه توکل و توسل به ائمه اطهار و تحت محور ولایت می‌توانیم از تمام موانع و مصائب عبور کنیم و این وعده الهی است و هرگز خلاف نخواهد شد.
کد خبر: ۳۴۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی استان در محل آستان امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم ضمن گرامیداشت خاطره پرافتخار آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: باید این روز را به نیکی پاسداشت و درس‌های آن را مرور کرد. این روز، روز مقاومت و پیروزی است و حضرت امام خمینی در آن زمان گفتند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و ما برای مسائل روز خود باید این روز و درس‌ها و عبرت‌ های آن را به خاطر داشته باشیم.

مولایی افزود: در قرآن کریم مفهوم استقامت به زیبایی بیان شده و نشان می‌دهد که ما اگر رحمت الهی و پیروزی نهایی را می‌خواهیم باید در ابتدا ایمان و بعد از آن صبر، استقامت و ایمان داشته باشیم تا به وعده الهی دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه در آزاد سازی خرمشهر نیروهای ما اصلا قابل مقایسه با نیروهای دشمن نبود. تعداد آن‌ها و تجهیزاتشان خیلی بیشتر از ما بود و تنها برتری ما نسبت به آن ها ایمان فرزندان این سرزمین بود که همین مساله باعث موفقیت رزمندگان ما در عملیات بیت المقدس (ع) شد. به این علت که نیروهای ما با دستور قرآن پیش می‌رفتند، همان دستوری که امروز نیروهای مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه از آن استفاده می کنند.

وی افزود: اگر امروز چشم ما به دست دشمن و اعتماد ما به دشمن باشد، قطعا موفق نخواهیم بود و شکست خواهیم خورد. صبر و استقامت و جلب رحمت الهی کلید همیشگی پیروزی است.

مولایی با توجه به سخن مقام معظم رهبری در مورد حضرت امام (ره) بیان داشت: هیچ کس در حرف و عمل امام اثری از خستگی و ناامیدی و تردید پیدا نکرد. امام پیرتر می‌شد اما روز به روز انقلابی‌تر و محکم‌تر می‌شد و این نتیجه توکل و توسل مطلق به خداوند است. ما نیز در سایه توکل و توسل به ائمه اطهار و تحت محور ولایت می‌توانیم از تمام موانع و مصائب عبور کنیم و این وعده الهی است و هرگز خلاف نخواهد شد.

در این مراسم از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تقدیر و تجلیل به عمل آمد و پس از آن مزار مطهر شهدای مدفون در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج توسط مسئولان و یگان‌های نظامی گلباران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها