فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

تحویل مسکن سیل‌زدگان سیمرغ تا پایان مرداد امسال

سردار محمدحسین بابایی گفت: تا پایان مرداد سال جاری مسکن سیل‌زدگان سیمرغ به آنها تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ - 22May 2019

ساخت و تحویل مسکن سیل‌زدگان سیمرغ تا پایان مرداد ماه امسالبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در حاشیه بازدید سردار غیب‎پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور از مناطق سیل‎زده سیمرغ اظهار داشت: با همکاری بخش‌های مختلف مانند ائمه جماعت، بسیج و گروه‌های جهادی کار خدمت رسانی در مناطق سیل زده شروع شده است.

وی افزود: مقدار قابل توجهی کمک‌های لوازم خانگی بین سیل‌زدگان در استان توزیع شده است و این کالاها بین سیل زدگان در بهنمیر و سوادکوه توزیع شده و امیدواریم در کنار ساخت مسکن، کالاهای مورد نیاز مردم نیز توزیع و تأمین شود.

این مسئول از لایروبی 3 هزار و 250 واحد مسکونی سیل‌زده توسط گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: بسیج سازندگی 550 واحد مسکونی از مجموع 743 واحد سیل زده را بازسازی و مرمت کرد.

بابایی با بیان اینکه 2 میلیارد کمک مردمی برای مرمت و بازسازی منازل سیل زده هزینه شد، اضافه کرد: در مدت دو ماه از سیل 225 خانه مرمت شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خانه‌های در حال احداث سپاه را 361 واحد اعلام کرد و متذکر شد: 580 گروه جهادی برای کمک به مردم سیل زده وارد عمل شدند.

بابایی ابراز امیداواری کرد تا پایان مرداد سال جاری مراحل ساخت خانه‌های سیل‌زده تمام و تحویل مردم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار