معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رازوجرگلان:

غلبه بر نظامی که متکی بر مردم است میسر نمی‌شود

«بهمن غضنفری» در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: امروز ما برای مقابله با دشمن از هر زمان دیگری بیشتر به وحدت و همدلی مردم و مسئولین نیاز داریم البته غلبه بر نظامی که متکی بر مردم است میسر نمی‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ - 20May 2019

غلبه بر نظامی که متکی بر مردم است میسر نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد شهرستان رازوجرگلان امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار، امام جمعه شهرستان رازوجرگلان، بخشدار و نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و سپاه شهرستان و دیگر اعضای کمیته در محل فرمانداری شهرستان رازوجرگلان برگزار شد.

در این جلسه «بهمن غضنفری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رازوجرگلان اظهار داشت: آزادی خرمشهر آثار، برکات و درس های زیادی را برای جامعه ما به ماندگار گذاشته است و درس های حماسه خرداد نیز می تواند تمام دسیسه های فعلی دشمنان را نقش بر آب کند.

وی سوم خرداد را رویدادی تاریخ ساز دانست و گفت: آزادی خرمشهر کار کوچکی نبود و جمله امام راحل در خصوص خرمشهر نشان می دهد سلاح عزم و اراده، ایمان، علاقه به میهن، توکل به خدا و اتحاد و همدلی باعث پیروزی ایران در حادثه فتح خرمشهر شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رازوجرگلان متذکر شد: امروز ما با زیاده خواهی های استکبار روبرو هستیم و خواسته های آنان مرز ندارد و امروز ما برای مقابله از هر زمان دیگری بیشتر به وحدت و همدلی مردم و مسئولین نیاز داریم البته غلبه بر نظامی که متکی بر مردم است میسر نمی شود و این اندیشه دور از دسترس دشمنان و ایادی پلید آن ها خواهد بود.

غضنفری با بیان اینکه مسئولین باید حرف مردم را بشنوند، گفت: مردم باید احساس کنند فاصله ای بین آن ها و مسئولین وجود ندارد و یکی از جلوه های اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین را می توان در فتح خرمشهر مشاهده کرد.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم روز سوم خرداد را گرامی بداریم چرا که هم تاریخ پر از شکوه خود را به نسل های بعدی انتقال می دهیم و هم روحیه شهادت طلبی را در دل مردم زنده می کنیم.

در ادامه جلسه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند که در نهایت مصوب شد در روز چهارشنبه اول خرداد دیدار با امام جمعه شهرستان رازوجرگلان انجام شود و در روز دوم خرداد نیز مراسم غبارروبی مزار شهدا برگزار شود.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، سخنرانی ایثارگران در نماز جمعه، فضاسازی محیطی، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی خانوادگی، کتابخوانی، مقاله نویسی و نقاشی با موضوع ایثار و مقاومت از دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد شهرستان رازوجرگلان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها