همزمان با سالگرد شهادت سردار بروجردی صورت گرفت؛

حضور خانواده شهید بروجردی در قطعه فرماندهان شهید دفاع مقدس

به مناسبت سالگرد شهادت «محمد بروجردی» اعضای خانواده این شهید والامقام بر سر مزارش حضور یافتند.
کد خبر: ۳۴۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 17May 2019

حضور خانواده شهید بروجردی در قطعه فرماندهان شهیدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از خانواده و همرزمان سردار شهید «محمد بروجردی» صبح امروز (جمعه 27 اردیبهشت) بر سر مزار این شهید حاضر شدند.

همسر، فرزندان، و همرزمان سردار شهید بروجردی با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهید والامقام را زنده نگه داشتند.

شهید بروجردی با تفکر انقلابی مقابل ضد انقلاب ایستاد

سردار «سید محمد آقامیر» از همرزمان سردار شهید بروجردی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید به برخی فعالیت‌های وی در دوران‌های مختلف پیش و پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: شهید بروجردی با اندیشه انقلابی، ولایی و جهادی در مقابل تفکر لیبرال و خط سازش در کردستان ایستاد و توانست مردم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج کردستان را از دست ضد انقلاب نجات دهد.

وی افزود: این شهید با نگاه «ما می‌توانیم» توانست در مقابل دشمن بایستد و امروز شاهدیم که این تفکر در 40 سال انقلاب اسلامی در برهه‌های زمانی مختلف به کمک نظام آمده است.

سردار آقامیر بیان کرد: امروز مردم کردستان از شهید بروجردی به نیکی یاد می‎کنند. ضد انقلاب با حمایت و هدایت استکبار و همراهی منافقین، توده و کومله برنامه براندازی نظام را داشتند و تا 20 کیلومتری کرمانشاه مقر زدند ولی شهید بروجردی با اتکا به پروردگار نقش آفرینی کرد و ضد انقلاب را از منطقه فراری داد.

این همرزم شهید بروجردی تصریح کرد: شهید بروجردی مورد اعتماد شهیدان بهشتی، مطهری و عراقی بود. وقتی بحث حفاظت از امام خمینی برای استقبال از ایشان مطرح شد با پیشنهاد شهید عراقی این مسوولیت به بروجردی و یارانش داده شد و آن‌ها حلقه امنیت امام را در 12 بهمن ماه شکل دادند.

وی افزود: زمانی که مسوولیت حفاظت از نماز جمعه تهران به سازمان مجاهدین داده شد شهید بروجردی با این موضوع مخالفت و اعلام کرد تا زمانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این کشور است وظیفه امنیت مردم را برعهده دارد، از این‎رو مسوولیت حفاظت از نماز جمعه را نیز برعهده گرفت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها