گام دوم/ سرلشکر حسنی سعدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نیرو‌های مسلح آماده انجام هرگونه مأموریتی هستند

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: نیرو‌های مسلح آماده انجام هرگونه مأموریتی هستند و تحت هدایت فرمانده معظم کل قوا نقش خود در گام دوم انقلاب را به خوبی ایفا خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 19May 2019

لزوم توجه ویژه به جوانان/ نیرو‌های مسلح آماده هرگونه ماموریتی هستندامیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه راهبرد‌های آینده جمهوری اسلامی را ترسیم کردند.

وی با بیان اینکه در این بیانیه به جوانان نگاه ویژه‌ای شده است، گفت: تاریخ این کشور نشان داده که هرگاه به جوانان اعتماد کردیم، پیروز و سربلند بودیم. در دفاع مقدس نیز همین جوانان بودند که توانستند با ایستادگی در مقابل دشمن، معادلات جنگ را عوض کنند.

سرلشکر حسنی سعدی تصریح کرد: جوانان امروز هم همچون جوانان نسل‌های قبل نشان دادند که هرگاه به آن‌ها اعتماد شده است، در انجام وظایف محوله، سربلند بوده‌اند و لذا نیاز داریم که امروز به جوانان توجه ویژه‌ای شود.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به نقش نیرو‌های مسلح در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که در این بیانیه مطرح شده است، آماده انجام هرگونه مأموریتی هستند و تحت هدایت فرمانده معظم کل قوا نقش خود در گام دوم انقلاب را به خوبی ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار