سردار هداوند مطرح کرد؛

خدمات‎رسانی مضاعف پلیس پایتخت در ماه رمضان/ برقراری امنیت پایدار در پایتخت

جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به افزایش تسهیلات خدمات پلیسی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: با مشارکت شهروندان شاهد برقراری امنیت پایدار در پایتخت هستیم.
کد خبر: ۳۴۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ - 15May 2019

خدمات‎رسانی مضاعف پلیس پایتخت در ماه مبارک رمضان/ برقراری امنیت پایدار در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حمید هداوند» جانشین رئیس پلیس پایتخت در تشریح این خبر، اظهار داشت: هر ساله همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان، پلیس پایتخت خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای خدمت مضاعف به روزه‌داران در نظر می‌گیرد که می‌توان به کاهش سـاعت طرح زوج و فرد، فعالیت شبانه مراکز فرهنگی و تفریحی، تغییر ساعت فعالیت تعدادی از صنوف و... اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ارائه این‎گونه خدمات موجب افزایش استفاده از توان نیروی انسانی در پلیس خواهد شد، عنوان کرد: با گذشت بیش از یک هفته از ایام ماه مبارک رمضان، با مشارکت عمومی شهروندان و تلاش همکارانم در پلیس‌های تخصصی شاهد برقراری امنیت پایدار در پایتخت و حفظ آن هستیم.

جانشین رئیس پلیس پایتخت یکی از تسهیلات در نظر گرفته شده در ایام ماه مبارک رمضان را افزایش ساعت فعالیت صنف اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها عنوان و تصریح کرد: با حضور پر رنگ پلیس در کنار روزه داران، شاهد رضایتمندی بالای مهمانان ضیافت الهی در این ایام هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه با کاهش ساعت پایان طرح زوج و فرد در ماه مبارک رمضان، شاهد حجم زیاد مراجعه کنندگان در معابر عمومی هستیم، گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت آماده ساماندهی تردد‌ها و ارتقاء نظم ترافیکی در معابر و هدایت بار ترافیکی هستند و به طور مستمر در مکان‌های مشخص شده حضور فعال دارند که شاهد داشتن بار ترافیکی روان در ساعت‌های پایانی روز و نزدیکی به اذان مغرب هستیم.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: برقراری امنیت اجتماعی که مرتبه‌ای بالاتر از امنیت عمومی است، بدون مشارکت و همدلی شهروندان مقدور نیست و انتظار می‌رود در فضای معنوی و آکنده از خیر و برکت این ماه، شاهد همکاری و مشارکت پر رنگ شهروندان در ایجاد امنیت اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار