سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

غربی‌ها بیش از ما به توافق در مذاکرات نیاز دارند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما به طرف غربی نمی‌توانیم اعتماد کنیم ولی آن‌ها بیش از ما نیاز به حاصل شدن توافق دارند و مصرند حتما توافق انجام شود.
کد خبر: ۳۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ - 24November 2014

غربی‌ها بیش از ما به توافق در مذاکرات نیاز دارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعد از ظهر امروز در حاشیه گردهمایی چهارهزار نفری بسیجیان با اشاره به مذاکرات هستهای اظهار کرد: ملت ما در جریان هستند که مذاکرات هستهای از مدتی پیش شروع شده و امروز نیز آخرین روز این مذاکرات است.

وی ادامه داد: دو طرف تلاششان بر این است که به یک توافق مشترک برسند و آنچه برای ما مهم است، رعایت خطوط قرمز نظام است که باید آن را محقق کنیم.

سردار دهقان با بیان اینکه دو طرف تلاش میکنند موارد اختلافی فاصلهها را کم کنند، تصریح کرد: امیدواریم که نظام سلطه و کشورهای غربی هم از خوی استکباری خود فاصله بگیرند و رفتارهای قلدرمآبانه را کنار بگذارند در این شرایط حصول توافق و رسیدن به راهحل جامع انشاءالله محقق خواهد شد.

در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش بینی شما از مذاکرات چیست، اظهار داشت: ما به طرف غربی نمیتوانیم اعتماد کنیم ولی آنها بیش از ما نیاز به حاصل شدن توافق دارند و مصرند حتما توافق انجام شود.

وی که در جمع خبرنگاران سخن میگفت در پاسخ به این سوال که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، عکس العمل چه خواهد بود، گفت: ما حقوق خود را دنبال میکنیم و به فکر مقابله نیستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار