فتاح خبر داد؛

ساخت پنج هزار و 400 واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد پس از زلزله کرمانشاه برنامه ساخت پنج هزارو 400 واحد از منازل زلزله‌زدگان را در دستور کار خود قرار داد که از این تعداد پنج هزار و احد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان شد.
کد خبر: ۳۴۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 02May 2019

نیازمند توجه بیشترکمیته امداد امام خمینی به استان/ساخت 5400 واحد از منازل زلزله زدگان در استان کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در نشست با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) توانایی‌های خوبی برای اعطای وام‌های اشتغال زا، ساخت منازل و دیگر امور عمرانی دارد و این استان با توجه به شرایط سختی که دارد نیازمند توجه بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: یکی از درخواست‌ها از کمیته امداد مشارکت در ساخت زائر سرا جهت اقشار ضعیف استان کرمانشاه است که ساخت این زائر سرا می‌تواند دل بسیاری از مشتاقان زیارت امام رضا (ع) را که توانایی مالی اندکی دارند را شاد کند.

«پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این نشست گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از زلزله کرمانشاه برنامه ساخت پنج هزارو 400 واحد از منازل زلزله‌زدگان را در دستور کار خود قرار داد.

فتاح افزود: سال گذشته بیش از پنج هزار واحد تحویل مدد جویان قرار گرفت و امروز نیز 122 واحد دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید و مابقی منازل نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: مردم استان کرمانشاه مردمی بزرگوار و صبور هستند و با وجود همه مشکلات خود تاکنون شش میلیارد تومان به سیل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند و نکته تأثیر گذار آنکه بخش قابل توجهی از این کمک‌ها از بخش‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه یعنی سرپل ذهاب، ازگله و ثلاث باباجانی است.

وی در ادامه افزود: مردم استان کرمانشاه در سال گذشته 72 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده‌اند که در شرایط سخت پارسال نشان از بزرگی این مردم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار