سردار پورجمشیدیان خبر داد؛

استقرار ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات مهندسی سپاه در مناطق سیل زده شرق کشور

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به سیل زدگان شرق و جنوب شرق کشور گفت: ۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده شرق و جنوب شرق کشور توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ - 20April 2019

استقرار ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات مهندسی سپاه در مناطق سیل زده شرق کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات این نیرو در امدادرسانی به مناطق سیل زده شرق و جنوب شرق کشور از جمله منطقه «بردسکن»، «کلات»، «زابل» و «زهک» گفت: ۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده شرق و جنوب شرق کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۱۰۰ دستگاه از ماشین آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه شرق کشور برای اقدامات مهندسی در مناطق سیل زده مستقر شده‌اند.

سردار پورجمشیدیان با بیان اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه برای کنترل ورودی آب از رودخانه «هامون» تصریح کرد: در صورت نیاز مسیر فرعی ورودی آب از رودخانه به سیستان به منظور هدایت سیلاب به منطقه کم خطر بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت کنترل سیلاب در استان‌های شرقی کشور عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه با همه امکانات به میدان آمده و تلاش می‌کند تا خسارت‌های احتمالی را به حداقل برساند.

انتهای پیام/ 2311

نظر شما
پربیننده ها