فراهانی تأکید کرد؛

لزوم ساماندهی کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران بر لزوم ساماندهی مشارکت‌های مردمی در جریان کمک به سیل‌زدگان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۴۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ - 14April 2019

لزوم ساماندهی کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مجید فراهانی» عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و سی و پنجمین جلسه علنی این شورا در موافقت با پیشنهاد اضافه کردن واژه ساماندهی کمک‌های مردمی در متن لایحه مجوز شهرداری تهران جهت کمک به سیل زدگان اظهار داشت: جلب مشارکت‌های عمومی باید از سوی شهرداری تهران پیگیری شود؛ چرا که این امر اهمیت بسیار زیادی دارد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در زلزله کرمانشاه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته از سوی شهرداری‌های مناطق، کمک‌های زیادی جمع‌آوری شد، گفت: یکی از رسالت‌های شهرداری در چنین حوادثی جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های مردمی است.

فراهانی ادامه داد: شهرداری مناطق تهران به خوبی فعال شدند و شهرداری منطقه دو حدود هفت خاور از کمک‌های مردمی که حاوی مواد خوراکی، بهداشتی، پتو، چادر اسکان موقت و... بوده را به مناطق سیل‌زده ارسال کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس فرهنگی که در جامعه ایجاد شده است، مردم برای کمک به مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کردند، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید به مأمنی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و جلب مشارکت آنان تبدیل شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار