جلسه حفظ انسجام کارکنان اداره ­‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد+ تصاویر

همزمان با اعیاد شعبانیه، جلسه حفظ انسجام کارکنان اداره‌ ­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ - 12April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه جلسه حفظ انسجام کارکنان اداره ­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و خانواده آنها با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان، حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسین محرابی» رئیس شورای راهبری مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان خراسان رضوی امروز (جمعه 23 فروردین­‌ماه) در مجتمع رفاهی- آموزش ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: کار در اداره‌ ­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس دارای زحمت بیشتری است چرا که این اداره مأموریت دارد تا ضمن سیاستگذاری و پیگیری وظایف محوله در حوزه دفاع مقدس، بر برنامه­‌های ترویجی این حوزه که توسط دیگر دستگاه‌های استان اجرا می‌شود نظارت داشته باشد.

وی افزود: این مأموریت به همان نسبت که سختی دارد حلاوت و شیرینی خدمت برای حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس را نیز به همراه دارد که سختی‌­های این مسیر را هموار و شیرین می­‌کند.

این مسئول با بیان اینکه خانواده کارکنان پشتیبان آنها در انجام مأموریت هستند ادامه داد: امید است به کمک کارکنان اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس و خانواده آنان بتوانیم این مسئولیت خطیر را به انجام برسانیم.

در ادامه این نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین «محرابی» با تبریک اعیاد شعبانیه به بررسی اهمیت نقش ولایت فقیه پرداخت و اظهار داشت: ما باید به وظایف خود در قبال ولایت فقیه به درستی عمل کنیم و فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری را جامع عمل بپوشانیم. اگر این مهم محقق شود نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم و پاسداران اسلام که کلیه نیروهای مسلح کشورمان را در بر می­‌گیرد این ظرفیت را پیدا خواهند کرد که زمینه­‌ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) باشند.

وی در ادامه شکل­‌گیری جبهه مقاومت در ممالک اسلامی را از دستاورده­‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: موضوعی که حضرت امام خمینی (ره) در خصوص راه‌­اندازی هسته­‌های مقاومت در جهان مطرح فرمودند امروز شاهد تحقق و گسترش آن در جهان اسلام هستیم.

محرابی در پایان گفت: برخورد بین دو جبهه مقاومت و استکبار باید صورت بگیرد و خیلی از مباحث تعیین تکلیف شود تا به حول و قوه الهی زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

در پایان این مراسم از خانواده کارکنان اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار