فرمانده سپاه خاش:

پاسداران، اسلام و انقلاب را از گزند دشمنان حفاظت کرده‌اند

فرمانده سپاه خاش گفت: پاسداران وطن همواره گره‌گشا در امور بوده و اسلام و انقلاب را از گزند دشمنان حفاظت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ - 09April 2019

پاسداران، اسلام و انقلاب را از گزند دشمنان حفاظت کرده‌اند.سرهنگ «حسن فضلی» فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: پاسداران وطن که دارای شاخصه و ویژگی ولایتمداری، بصیرت، روحیه جهادی و ایثارگری هستند، همواره گره گشا در امور بوده و اسلام و انقلاب را از گزند دشمنان حفاظت کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان اسلام و کشور از خدمات و تلاش‌های پاسداران وطن در هراس بوده و هستند و همواره با ترفندهای مختلف تلاش کرده‌اند سپاه و بسیج را در نگاه مردم ایران و دنیا بد جلوه دهند که اقدام اخیر سران مستکبر آمریکایی در خصوص تروریستی خواندن سپاه از عمق کینه دشمنان به ملت و خدمتگزاران ملت حکایت دارد که نمی‌توانند خدمات ارزشمند پاسداران وطن را ببینند.

فضلی ادامه داد: پاسداران وطن در گام دوم انقلاب نیز به مانند چهار دهه اخیر از سالهای انقلاب یاور و پشتیبان رهبری و ملت بزرگ ایران خواهند بود و به کوری چشم دشمنان اهداف والا و متعالی اسلام و انقلاب را در دنیا محقق می‌سازند.

فرمانده سپاه خاش بیان داشت: پاسداران وطن همانگونه که در عرصه‌های مختلف خدماتی و محرومیت زدائی توانسته‌اند موثر عمل کنند در رونق تولید و تحقق شعار امسال نیز نقشی تاثیرگذار خواهند داشت و با حضور مقتدرانه و شجاعانه به تولید و شکوفائی اقتصادی رونق می‌بخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار