ایرانگرد بیرجندی با شعار "مین، دشمن انسان و زمین" وارد مازندران شد

جوان ایرانگرد بیرجندی با شعار "مین، دشمن انسان و زمین" پس از طی بیش از 9 هزار کیلومتر با موتور، صبح امروز وارد رامسر شد.
کد خبر: ۳۴۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ - 18November 2014

ایرانگرد بیرجندی با شعار

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری شهرستان رامسر، «سید مهدی حسینی» جوان خوش ذوق بیرجندی که متولد 1359 است در خصوص این برنامه اظهار کرد: این برنامه با هدف توجه دادن به آثار مخرب مین برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مدت زمان نهایی در این سفر 6 ماه است و مسیر 18 هزار کیلومتری را طی مینمایم و در کنار آن نیز عکاسی و پژوهش زیست محیطی نیز دارم.

وی اظهار کرد: سفرم را از 10 تیر ماه آغاز و در 11 دی ماه سالگرد مرحوم سید امیر طالبی پور پژوهشگر، محقق محیط زیست و عکاس حیات وحش در بیرجند به پایان میرسانم.

وی گفت: من در این سفر از اماکن تاریخی، باستانی و گردشگری شهرها عکاسی و در نظر دارم تا یک مجموعه عکس تحت عنوان "ایران من" منتشر نمایم.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر چالشهای زیست محیطی و مشکلات محیط بانان نیز مورد توجه قرار میگیرد.

وی گفت: مین دشمن انسان و زمین است و من در این مسیر با مردم بومی و جوامع محلی پیرامون این مشکل اطلاع رسانی مینمایم.

وی ادامه داد: مسیر سفرم به استانهای تهران، قم، مرکزی، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی است که از سوی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با ادارات کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی این استانها مکاتبه شده است.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
mohammad salarfard
|
-
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
0
khste nabashi mehdi jan
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار