ما پیروزیم-۴۵۶/ یک رزمنده ارتشی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هشت سال دفاع مقدس را زنان اداره و مدیریت کردند

پرویز میرزابیگی با تاکید براینکه کسی حق ندارد بگوید ما جنگ را اداره یا مدیریت کردیم، گفت: جنگ را زنانی که در پایگاه‌ها و مساجد کمک‌های مردمی را بسته‌بندی می‌کردند، اداره و مدیریت کردند.
کد خبر: ۳۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ - 29March 2019

هشت سال دفاع مقدس را زنان اداره و مدیریت کردند«پرویز میرزابیگی» سروان بازنشسته ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به حضور در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: زمان عملیات بیت‌المقدس جمعی گردان ۲۲ سوار رزمی اهواز بودم و از صفر تا صد عملیات در منطقه حضور داشتم.

وی گفت: من خدمه تانک بودم و از رودخانه کارون در شب حمله گذشتیم و خود را به جاده رساندیم و در قسمت قرارگاه فتح حضور پیدا کردیم که پایه این عملیات ارتش بود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با تاکید براینکه ارتش وظیفه خود را در طول جنگ به نحو احسنت انجام داده است، عنوان کرد: ارتش از ابتدای جنگ در مرز شلمچه، کوشک، برزگری، جفیری، طلائه، ساسان و اشکان حضور داشت.

میرزا بیگی به لزوم بازخوانی نقش ارتش در هشت سال دفاع مقدس اشاره داشت و ادامه داد: اگر نقش ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان و مردم تبیین نشود، مسوولین امر دین خود را ادا نکرده‌اند. لذا از مسوولین ارتش تقاضامندم نیروهای ارتشی نیز بتوانند این حماسه‌ها را روایت‌گری کنند چراکه رشادت‌های ارتشیان فراموش ناشدنی است.

وی با طرح این سوال که اگر ارتش در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشت پس چه کسی جلوی ماشین جنگ رژیم بعثی صدام را گرفت، گفت: باید از شهدای ژاندارمری یاد کنیم چراکه آن‌ها اولین شهدا را تقدیم انقلاب کردند که متاسفانه اسمی از آن‌ها وجود ندارد.

این رزمنده یاد همه رزمندگان ژاندارمری، سپاهی، ارتشی، نیروهای مردمی و نیروهای جنگ‌های نامنظم شهید چمران را گرامی داشت و تاکید کرد: هیچ‌کس حق ندارد بگوید ما جنگ را اداره یا مدیریت کردیم، هرگز. چراکه جنگ را زنانی که در پایگاه‌ها و مساجد کمک‌های مردمی را بسته‌بندی می‌کردند، اداره و مدیریت کردند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار