ما پیروزیم-۴۲۱/

اعزام خانواده‌های انتظامی لرستان به مناطق عملیاتی جنوب

علی مرادی‌ورمزیار گفت: در چهارمین روز از فروردین 110 نفر از کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی لرستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۳۳۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ - 25March 2019

اعزام خانواده های ناجای لرستان به مناطق عملیاتی جنوب«علی مرادی‌ورمزیار» مسئول راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: تلاش برای اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب و غرب، گام مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه لرستان در زمان جنگ تحمیلی محل عبور رزمندگان اکثر استان‌ها به مناطق جنگی بوده است؛ گفت: در این ایام از سال نیز که هموطنان به قصد بازدید از مناطق جنگی عزم سفر به این سرزمین‌های مقدس را می‌کنند؛ استان لرستان در مسیر عبور این عزیزان، چند ساعتی  افتخار میزبانی شان را دارد.

مسئول راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از اعزام خانواده‌های  کارکنان نیروی انتظامی لرستان به مناطق جنگی جنوب خبر داد و افزود: در روز چهارم فروردین ماه سال جاری 110 نفر از اعضای خانواده‌ها و پرسنل نیروی انتظامی استان لرستان از ستاد فرماندهی این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مرادی‌ورمزیار با بیان اینکه همراه با بسته‌های فرهنگی برگه‌های جشنواره «ره آورد سرزمین نور» هم به مسافران کاروان‌های راهیان نور داده شد؛ عنوان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره در بخش حرفه‌ای شامل شعر، داستان، عکس حرفه‌ای، فیلم، فیلم‌نامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی و نماهنگ و در بخش مردمی شامل متن ادبی، خاطره، دلنوشته و عکس‌هایی که با  تلفن همراه گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تا 20 اردیبهشت ماه است، بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره هنری - فرهنگی می‌توانند با شماره تلفن 06633224171، معاونت راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تماس حاصل کنند.

مسئول راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه  به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان و معاونت اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان برگزار می‌شود.

مرادی‌ورمرزیار با اشاره به اینکه «سیده زهرا موسوی» فرزند «سیدنورخدا موسوی» از شهدای ناجا، از جمله افراد اعزام شده  ناجای لرستان به اردوی راهیان نور بود؛ متذکر شد: روز (26 اسفندماه) در اردوگاه شهید «باکری» خرمشهر افتخاری دیگر برای لرستان رقم خورد و شهید «سیدنورخدا موسوی» از شهدای مدافع امنیت، توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور خانواده ایشان به عنوان یکی از هفت شهید شاخص سال 1398 معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار