ما پیروزیم- ۱۵۵/

ادای احترام سردار کارگر به شهدای شلمچه

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن بازدید از یادمان شلمچه به شهدای مدفون در این یادمان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۳۳۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 11March 2019

ادای احترام سردار کارگر به شهدای شلمچهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که به خوزستان سفر کرده است، ضمن بازدید از یادمان شلمچه به شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

سردار کارگر پس از اقامه نماز در صحن یادمان شلمچه، در جمع جوانان خادم این یادمان اظهار داشت: بوی خاک شلمچه هم مقدس است و آدم را به یاد دوران دفاع مقدس می‌اندازد.

وی با ذکر خاطره‌ای تأکید کرد: فضای یادمان‌ها را دستخوش تغییرات نکنید تا همچنان حال و هوای دوران دفاع مقدس از این مناطق حس شود و جوانان ما بتوانند آن روز‌های حماسه و ایثار را لمس کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خدمت به زائران و کاروان‌های راهیان نور را یک توفیق بزرگ دانست و گفت: در این برهه از زمان، افتخار خدمت به شهدا نصیب من و شما شده است و بهتر است که نهایت بهره معنوی و اخروی را از این ایام ببریم.

سردار «علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سردار «هاشمی دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سردار «ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، سردار کارگر را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها