ما پیروزیم-۴۶۲/عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ضرورت توجه ویژه متولیان فرهنگی کشور به پویائی سنت حسنه راهیان نور

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه پیوند نسل جوان با نسل اول و دوم انقلاب باعث محفوظ ماندن انقلاب از گزند و آسیب‌های احتمالی دشمنان خواهد شد، گفت: راهیان نور موثرترین شاکله انس و پیوند نسل جوان امروز با شهدای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۳۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ - 30March 2019

ضرورت توجه ویژه متولیان فرهنگی کشور به پویائی سنت حسنه راهیان نور/ ارادت نسل جوان به شهدای دفاع مقدس وصف ناپذیر استحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با بیان اینکه ارادت نسل جوان نسبت به نسل اول و دوم انقلاب اسلامی کشورمان وصف‌ناپذیر است، اظهار داشت: با وجود تمام ابزار و حربه‌هایی که دشمنان برای نفوذ بر باور و اعتقادات ملت ما به خصوص نسل جوان کشورمان در اختیار دارند، اما به صراحت می‌توان گفت که غرب در تحقق اهدافشان مبنی بر تضعیف اعتقادات جوانان ما شکست خورده است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و ازخودگذشتگی شهدای مدافع حرم افزود: اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم جوانانی با سن‌هایی کمتر از 25 سال بودند نشان از اراده آن‌ها نسبت به شهدای دفاع مقدس است و در حقیقت شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس را الگوی رفتاری و کرداری خود قرار داده بودند.

سلیمی گفت: تا زمانی‌که مردم به ویژه نسل جوان کشورمان ادامه دهنده راه شهدا باشند، ابرقدرت‌های جهان قادر به تضعیف قدرت نظام و انقلاب اسلامی ما نخواهند بود؛ چراکه مسیر پیشرفت و آبادانی کشور از مسیر شهدا می‌گذرد.

نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور تصریح کرد: راهیان نور که سالیان سال در ابعاد و اقشار مختلف برگزار می‌شود، یک عملیات فرهنگی بسیار مهم و بزرگ در ابعاد تربیتی است که مانع از کم رنگ شدن یاد و خاطرات رزمندگان و شهدا در جامعه شده است.

وی ادامه داد: اجرای این اردوها بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که هرچقدر به راهیان نور و ترویج فرهنگ مقاومت بها داده شود به همان میزان از خصومت‌های غربی‌ها در امان خواهیم بود، گفت: ما هرچه داریم همه مرهون جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و این یک حقیقت است نه شعار؛ لذا متولیان فرهنگی کشور باید بیش از گذشته نسبت به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار