به میزبانی دانشگاه افسری امام علی (ع)؛

هفتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی وابستگان نظامی برگزار شد

مسابقات فرهنگی ورزشی وابستگان نظامی در چندین رشته مختلف با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۳۳۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 04March 2019

هفتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی وابستگان نظامی برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی وابستگان نظامی با حضور امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و امیر سرتیپ دوم علی اوجاقی، فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) در محل سالن همایش‌های دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار و به نفرات برتر مدال، لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها ضمن خیر مقدم به میهمانان و شرکت کنندگان کشور‌های خارجی گفت: این دوره از رقابت‌ها مقارن به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف افزایش صلح و دوستی میان ملت‌ها و کشور‌ها برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها، رشته تنیس روی میز در باشگاه عقاب نیروی هوایی ارتش و رشته‌های دارت و تیراندازی در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش، برگزار شد و ۳۰ ورزشکار ایرانی و خارجی به رقابت پرداختند.

در رشته تنیس روی میز، نماینده کشور ایران به مقام قهرمانی دست یافت و وابستگان نظامی کشور‌های ترکیه و یونان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته دارت وابسته نظامی کشور تاجیکستان عنوان نخست را از آنِ خود کرد و نمایندگان آلمان و ایران در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رشته تیراندازی، وابستگان نظامی کشور ترکیه در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفتند و کشور ژاپن مقام سوم این رشته را به دست آورد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار